07 Ekim 2009

G.T


şuraya üç beş kelime bir şey yazasım var ama yazamıyorum derken baktım kelimeler 3 olmuş 5 olmuş höhehö. Soğuk burası be ya ayaklarım üşüyor. Benim bir de tırnaklarım morarıyor hemen üşüyünce korkunç bir organizmayım. Organizma deyince aklıma şey geldi lisede felsefe hocası sınıfa girip hepiniz birer organizmasınız merhaba organizmalar demişti. Kendimi basit hissetmiştim. Oysa organizma olmak kolay mı oooluum.. BU yüzden kendimi çok değerli sayarım. TOz kondurmayın bana yakarım ha bunu da böyle bilin. Bİri derse bossa şöyle bossa böyle acı biberi ağzına değil g.tüne sürün ki anlasın! G.te sür deyince aklıma bir de şey geldi; ilköğretim 8 deyim arkadaşımı müdür okuldan attı, bu da kına alıp yollamış lan höhö ozaman g.t isterdi öyle şeyler. Bİzim nesilden sonrası iyice fena saygısız. Düşündüm de ben bu nesille naparım okulda falan diye. Hala düşünüyorum; yalan söyledim bu geçmişte kalmamıştı. Öyle. Bu devirde öğretmen olmayı da g.tüm yemiyo. İŞte böyle g.t bi yazı yazılabiliyomuş zaman zaman. Kib. BYE.

foto:deviantart

3 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

yazdığın ''TOz'' kelimesini The Oz okudum.

Turist dedi ki...

oz sen artık bi doktora git kuzum :)
bossam felsefeci eğer "Zeki hoca"ysa o insanı çok sevdiğimi dile getiriyorum.

bossa nova dedi ki...

OZ; keep in touch.

Turist;evet bebeeğim ben de kendisini pek bir severdim felsefe olimpiyatlarına katılırken son üçe kalmıştım öhöms öhöms..