09 Kasım 2009

Otobüsteki kafa izinden karakter analizi yaptım


Şimdiiiik sevgili okurlarım yere bakan yürek yakanlarım cengaver gençler ve de pek saygıdeğer büyüklerim!!
Başlığa bakıp aldanın zira aynen o konudan bahsediciiiğim size. Şöyle ki; hani otobüse binersiniz ve camda çıkmış saç izleri orada bir geçmiş olduğunu hatırlatır size. Belli ki sizden önce biri oraya başını dayayıp bir şekilde uyumuştur kimbilir neler düşünüp... hah işte ben de bu konuya parmak basacağım. Ben bu 'kafa' izlerini kategoriledim bkz: aşşaaa

1-SALYA AKTI OMZA HİŞ YANDAKİ DİKKAT ET ÇOK YAKININDA

Bu gruba dahil olan kafa izi şöyle iki üç iz bırakmıştır alta kayar bir biçimde. Sebebi de otobüs tır tır giderken başın cama çarpıp durmasıdır. Şimdi bunu anladık da neden aşaaa doğru derseniz şöyle bir cevap vereyim. Yer çekimi kuvveti evet yanlış duymadınız yer çekimi. Hani uyuyunca baş düşer ya-- ya da kafa geride ağız açık-- Bununki aşa düşer çünkü kendini cama dayamış bir şahıstan bahsediyoruz. Her neyse o yağlı cisim camda heybetli ve aşağı kayar bir biçimde saç teli izleri bırakmıştır neticede..


2-UYUMALI MI UYUMAMALI MI

Bu gruba dahil olan iz belli belirsizdir. Belli ki şahsın boynu tutulacaktır kasmaktan. Arada bir uyku alıp götürünce kafa cama doğru seyirtir ve ince ince izler bırakır. Kişi her cama çarpışta uyanıp gözlerini açar, fekat yine yeni yenidendir.

3-KAFA+ EL İZİ YA SEKS YA FANTAZİ

BU gruptakilerin kafa izinin yanında bir de el izi olur. BU grup kendi içinde ikiye ayrılır.

a-el izi aşaa doğru kaymışsa
b-el izi netse


a--Önce a grubundan olanlar çıksın bay ve bayanlar diyor ve başlıyorum.
BU gruptakiler azgındır efendim. Öyle ki ruyalarında ne görüyorlarsa artık yavaş yavaş okşama modunda cama doğru eğilirler ve camı okşarlar. Bir başka olabilite ise kendi kendine tatmindir.


b-- bu grubunu ele almak gerekirse şöyle diyebiliriz; aslında belki de hiç konuşmamak en iyisidir bilmiyorum ama bu gerçek bilinmeli sanırım. OH MY GOD!!
Bu gruptakiler şunu yapıyorlar. Baş camda ve burada ikinci bir kişi orally devrede. Destek noktası ise cam.Diyor ve susuyorum.

4-YAY ŞEKLİNDE AŞAA DOĞRU KESİK ÇİZGİLER

Ototübüsün her hareketinde başın öne daha çok düşmesiyle oluşan kafa haritasıdır. Aşağı doğru yay çizer. Her aşaa doğru düşüşte kişi kalkıp boynunu ovalar. Boyun tutuktur.

İşte sevgili okurlar bunlar bir kafanın otobüs güncesiydi. Kafa izi üstüne kafa izi bırakanlar unutulmaz. Haydi baş baş.

foto:deviantart

1 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

2.grubum 3.grup olsam ne ala