22 Mayıs 2011

TIPA

                                                   
Hayat bir sınavdır.
ehihihi yok lan şaka öyle başlamıcam. 
Hayat bir sıçış biçimi de olabilirdi çünkü. herkesin nasıl kendi tarzı varsa elbet bir sıçış tarzı da olacaktır. Mesela benimki çalışma hayatıma girişte yapmış olduğum deliği tıkayan cinsten bir bok. 
Ne iş arıyorum, ne kpss ye hazırlanıyorum ne yüksek lisansta eminim. 
Al işte bugün yine gittim kpds'ye girdim ha ne olacak? Ne s.kime yarayacak affedersin? Zaten almışım allama bin şükür 94 var elimde. 
Sınava gittim ya her gidişimde hesap yapıyorum bunla beraber bu yıl 160 tl + kpss 55 ten etti mi sana 215 tl. Ösym sana haram zıkkım olsun iki fatih bi dandirik kitapçığa bu kadar para mı olur oğlum? Hayır o değil eve kahat neyim de yollamıyo neye gidiyo bu paralar anlamış değilim. Ben verem sana olips?cık cık..
Bugün sınavda bütün dil öğrencisi özelliğimle süreyi yanlış hesapladım ki bu bana göre hayatımın bir parçası artık...
Şimdi kafamda öyle bi hesap yaptım ki saat 11.30 da salondan çıkabilmem lazım hatta benim hesabıma göre 180 dakika 2,5 saat ve bundan dolayı sınav 11.45 te bitmeli. şöyle ki sınav 9.30 da başladı ve 180 dakika idi. Benim hesap yukardaki. Ben topladım pılımı pırtımı gidiyorum. Gözetmenciğim geldi hiş dur nereye gidiyosun çıkmazsın diyo. benim de göz saatte tam olarak 11.29 hayır hala daha 1 dakikam var  çıkabilirim diyorum. Yok diyo 15 dakika sonra çıkabilirsin. Bende tahammül yok 10 saniyem kaldı diyorum. Adam konuşuyor 11.45 te ayrılabilrsin en erken diye ben hala 6 - 5 - 4 -3 - 2 ama artık çıkamam zaten falan diyorum. Sonra oturup o 15 dakikada 180 dakikanın 3 saat olmasını 135 dakikanın 11.45 e denk gelmesini falan şaşkınlıkla buluyorum ve geriye kalan sürede gıcık bir sınavdaş olarak şeker falan yiyorum. Ayakkabımın içine sıkıştırdığım anahtarı oynuyorum. 15 dakika doluyor ve çıkıyorum. Sınav çıkışında ayakkabısından bozuk para çıkaran anahtarları donuna gizlemiş insanları gözlemliyorum. Hadi ben Türk'üm doğruyum başkası  görse ne der la bize!
Ne biçim millet la bunnar demez mi? 


Evde tek başımayım anahtar bırakacak kimsem yok ve anahtarımı ancak ayakkabıma sokabilirim başka çarem de yok (ağlıyorum burda). Lanetler yağdırıyorum gelişimiş teknolojimize(!) Tel tokaya falan manyetikli kopyalı kamera koymayaydık iyiydi. 

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

halamlar da anahtarı hep ayakkabıya sokar haha o akklıma geldi :)

ayrıca bence de hayat bir sıçıştır

bossa nova dedi ki...

amaç saklamak olsa iyi de işte böyle göz göre göre sokup çıkarınca olmuyo:)