12 Kasım 2012

Fikrimden zıplamalar her an atabilirem



Lens kullananlar bir araya gelsek, askerlik anılarıyla yarışır hikayeler elde ederiz diye düşünüyorum.

"Öğrenci tehdit cümlelerim ve yaratıcılığın zorlanması" adlı bir eser hazırlamayı planlıyorum. Komikli şakalı olacak.

Kışlarıçokçorapdeğiştirenlerspor olarak genel mottomuzu belirledik "önce çok ısınıyo, sonra da üşüyo" 

Kalk ötüğü: 5.15
ders başlasın ötüğü: 6.30 
-enerji level 5 to 0 - 
eve gidebilirsiniz ötüğü: 11.05 
annemi arıyorum saat 11.15 'günaydın kızım' 'anne ben eve gidiyom yeaaaa, gün benim için bitti' haykırışı. 
12.00 eve geliş; öğle yemeği, istiklal marşı, kapanış. 

Bir insan için günün 12.00 de bitmesi cidden çok fena...

Öğretmenim o 28'i ben almadım; sen vermişsin, diyen öğrencimle ciddi bir kavgaya tutuştuk. Dövüşüp anlaştık. Şaka lan. Öpüşüp koklaştık da diyemem ama kızıp, bağrıştık diyebilirim.

Geçenlerde bi öğrencim beni öldürmekle tehdit etti. Hala yaşıyorum sanırım beni öldürmeye değer görmedi. 

Çanta değiştirirken mutlak suretle diğerinde bir şeyler unuturum. En kötü ihtimalle peçete olur. İlk çantada hiç kullanılmamış olan bir cep kağıt mendil öbeği, diğer çantaya taşındığım gün lazım olur. 

Kullandığım kokuyu değiştirmeyi çok sevmiyorum. Bu kış yine yılların klasiği kokuma dönmüş bulunmaktayım. Yılların derken cidden yıllar. Kesintili 8 yıl. Obaaa yaşlandım mı ki acaba...

Sineklerin salaklaştığı bir mevsim geçişi dönemi var. O ara hantal ve salaklar. Fark ettiniz mi?

Bilgisayarımı açtığımda skype'ın beni içine çekercesine karşılaması cidden seksi. Woaaaaağğğp!

MEB'de okullardan neredeyse gerekli hiçbir internet sitesine erişim olmadığını biliyor muydunuz?

Geçen gün eve geliyorum; akşam son otobüse bindim. Hiç alkol kokusu yok. Dikmen minibüsü geldi aklıma; son minibüsün kesif alkol kokusu. (selam ben elif şafak)

Burun akıntısını dindirmeyen iç çekişler... İç çekişler neyi dindirir ki...

Ergenliğe yeni giren öğrencilerim bana bir şekilde özellikle 'otuz bir' dedirtmeye çalışıyorlar. Hocam sayfa kaç? 'thirty one' 'kaaaaç?' 'thirty one' hocam aralık kaç çekiyoooo? 'thirty one' Allam iy ki İngilizce öğretmeniyim. Ama neden öğrencilerim bu kadar saçma!

Yorganı kulağına kadar çekip, etrafına dolamak suretiyle sarılanlardanım. Yalnız yattığım pek mi bi belli?

İsmini sevenler olarak toplansak hiçbir şey yapmadan dağılırız.

Bok mu var da yapıyosun gibi bir soruda sizce de bi bokluk yok mu? Bok olsa yapmam ben şahsen.

'Binek otomobil' lafını güzellemek istiyorum. 

Beni şuraya atıver yavşaklığı.

Ve ta ta ta tam.

"Büyülendim ama büyüyemedim
Aklım ermedi aynalara ve suya
Yüzümü gösterip kalbimi neden
Sakladıklarını öğrenemedim
Şaşkınım, cahilim ben bu dünyada"


şiir: İmlasız- Ahmet Telli



13 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

seninki askerlikten bile kötü be ya, 5:15'de mi kalkılırmış :)

geceleri kaçta yatıyorsun peki kardeşim, bana laf atan insan, 21, 22, yoksa 20 civarı mı :)

bossa nova dedi ki...

Kalkılıyor valla paşa paşa...

sana laf atmayı severim, bilirsin :)

Ayrıca 24.00'te yatıyorum 1 saat de öğle uykum var güzellik için asdfgh:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

sen 5 saat uyku ile o öğrencilere sadece "i am going to sleep" demeyi öğretirsin :)

bossa nova dedi ki...

bak buna gülerim işte sonra şu şarkıyı çeviriver hacı diye gelirsin ama bana :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

tövbe estafurullah töbe töbe, sanki çevirdin, bi de konuşuyorsun, cık cık :)

bossa nova dedi ki...

Meşgul biriyim ben. Yazılı okuyorum, yazılı yapıyorum, çalışma kağıtları vs. Akşam bakıcam.

Si yu canım hayde bakalım.

The Oz dedi ki...

çok güzel olmuş bu tarzda bir yazı da B)

bossa nova dedi ki...

Sağ olasın Oz, ne olursa olsun performansımın düştüğünün farkındayım; haYaT choq ZoR yaraLıyaq bE doStLaR!

Baron Anubis dedi ki...

Süper bi çeşitleme olmuş bu yahu. :)

bossa nova dedi ki...

Baron Anubis; sağ olunuz, var kalınız ^.^

Baron Anubis dedi ki...

Bilmukabele! :)

La Loba dedi ki...

Üzgünüm ama hayatın pek bi boktanmış annem ya. Gün ortasında gün mü bitermiş? O da ayrı tabi ben günün tamamını hayvanlar gibi kullanıyorum bok var sanki. Yoruluyorum. Keşke gün ortasında bitse de devirip yatsam. Hey gidiii. Öberin.

men de boor dedi ki...

12 ye kadar çalışıyosun bir de bundan şikayet mi ediyorsun, yoksa bizlerle kafa mı buluyorsun. Yerinde olmak isteyen ne kadar çok insan olduğunu tahmin bile edemezsin. yerinde derken sadece çalışma saatlerini kastetmiştim, gerisi senin olsun :)