14 Mart 2009

benim de kişisel iletilerim var!


mesincır iletilerinizi ve yaratıcı zekalarınızı yiiim sizin!

o ne laftır öyle, nasıl bir zekanın nasıl bir geyik muhabbetinin ürünüdür yalebbiiiimm!! dertler alkolle boğulmazmış onlar yüzme biliyomuş da, mevlana değilmiş insan olup gelcekmişiz de bilmem neymiş.. Töbe töbe.. çevrimdışı girip kim ne yazmış diye bakıyorum lan sırf; süper oluyo. pusuya yatıyorum takip ediyorum resmen sevgilileri falan. Ayrılınca laf atıyolar birbirlerine deli gibi. Çekirdek çitleyip dizi film gibi ileti okuyorum. Tavuk götü diye ileti var lan benim listede. Sevdalılardan hasret kokan naaağmeler, sinirlilerden küfürler, resmen seçmece sıçmaca ortamı. Avatarı ossurmak yasaktır olanından, yaptığı pastayı koyanına kadar geniş bir liste bu. Seviyorum mesincırcılarım benim.

Mesincır güllerim!!!

icons:deviantart

Hiç yorum yok: