20 Ağustos 2009

Bisikletli kırmızı kurdeleli idi


İlkokuldan yazmak istedim yine. İlk aşkımı yazmak istedim size sevgili okur. Benim ilk aşkım şişe dibi camlı gözlüğü olan Cüneyt adında bir çocuk idi. Kendisi çok sevimli ve de çalışkandı. Hiç öyle ahım şahım değildi kendisi tip olarak. Fakat ilkokulda önemli olan çalışkanlık derecesiydi. Biz bu çocukla aynı sokakta oturuyoduk ben bisiklet sürmeyi bilmiyordum fakat cüneyt çok iyi sürüyodu. Benim pisletimin arkasından ablam iteklerken Cüneyt vınn diye iki teker üstünde gelip önümde duruyodu. Çocuğa da aşığım ama rezil rüsvayım daha pisiklete binmeyi bilmiyorum.. Bu geliyodu ya bossa işte bak böyle denge kurucaksın işte deyip duruyodu. Sanki biz bilmiyoz düdük evet denge kurucam da olmuyo işte naapiim:( Her neyse gel zaman git zaman okulda bu ilk kırmızı kurdeleyi takan oldu. Ben de dört müydüm beş mi ne biz bunla oturup kitap falan okuyoruz öyle öyle düzelttim biraz rezilliğimi fekat aramızda hiçbi zaman seviyorum ediyorum diye bi şey olmadı.Çok safçaydı falan demicem çünkü şimdi şu an yaşadıklarım daha safça başladı benim için ve elbette milyarbeşkırkyüzdokuztonkilobeşbir kadar daha büyük ve daha özel. Fekat eminim ki şuan cüneyt yakışıklı biri. Bir önceki yazımda gelecek vaat etmeyen metecandan bahsetmiştim öngörülü olmamdan. İşte ondan diyorum. Ya bana ne eminim işte yakışıklı taam mııı..Gözlüğü de attı bence atmadıysa da güzeldir gözlüğü.hıh..

stickman; keşke senin şu foto hikayelerin gibi anlatabileydim şunu bisikleti falan..

foto:deviantart

12 yorum:

stickman dedi ki...

çizim yeteneğin yokmu yavrucuğum :p boşver ya böylede çok güzel canlandırdım ben kafamda. hem o çok uğraştırıyo ha biliyon mu, iki dk da bakıp geçiyosunuz tabi, artisler sizi :D

cüneyt bana lisedeki bi arkadaşımı hatırlattı :D onunda öyle gözlükleri vardı, ama sonra lazer olayına girdi. düzelttirdi gözlerini. gözlükleride marmara denizinin dibine sallamış psikopat :D tabi yılların hıncı var adamda, herkes optik filan diye dalga geçerdi, bi ben benimsedim sevdim onu, iyi davrandım, resim derslerinde resimlerini filan yaptım. benim için bi önemi yok tabi ama gözlüğü atsada yakışıklı olmadı. yani cüneytde olmamıştır yakışıklı filan. ondan dedim :p

bossa nova dedi ki...

stick; yok işte olsa üşenmeden çizicem sen gibi.. hem ben 3 dak bakıyorum ama kırk dak. gülüyorum senin çizimlere söylemeden edemiciim..Ay ama ne sevindim ne sevindim demek canlandı gözünde:)

bak arada şööyle bi fark var benim cüneyt bir çocuk idi seninki koca ergenmiş hem belki değişti ya çok yakışıklı bence şimdi o:(

stickman dedi ki...

yok yok yakışıklı filan olamaz cüneyt, bahsettiğim arkadaşımın çocukluk fotoğraflarınıda gördüm ben. aynı cünetyi tarif ettiğin gibi. adamın şimdi ki tipini de biliyorum. hayır hayır.

bossa nova dedi ki...

konyada mıydı bu cüneyt çünkü benim cüneyt konyadaydı hani sen konyadasın ya tesadüf işte..birinci sınıfı konyada okudum ben. hani olur ya ama olamaz benimki yakışıklı:(

stickman dedi ki...

eveeeet konyadaydı. ŞOK ŞOK ŞOK! şimdi benim arkadaş cüneyt çıkmasın, mesela ikinci adı filan olmasın, o ikinci adı bi de cüneyt olmasın, kendisini bize farklı şekilde tanıtsın. yoo dostum yooo benim bünye bu kadar Türki filmi gibi olayı kaldıramaz yooo.

bossa nova dedi ki...

hangi ilkokuldaydı ki meramda oturuyodu o zamanlar:s alidayıoğlu ilkokuluydu benim gittiğim:S şok şok şok!!

stickman dedi ki...

heeeaa ohhh tamam rahatladım. hangi ilkokula gittiğini bilmiyorum ama senin dediğin okul olmadığından kesinlikle eminim. tamam ya, farklı cüneytlerden bahsediyoruz kesinlikle :D

bossa nova dedi ki...

ohh dedim ben benimki yakışıklı oldu diye:)ohh:)

Turist dedi ki...

benim de ilk okul aşkım vardı ama ben niye adını hatırlayamıyorum, pii.. kafa gitmiş bende yaşlandım.

Cüneyt Artın dedi ki...

sana inanamıyourm bossaaa ben de sana aşıktım, ne güzel günlerdi..

MeteCan dedi ki...

kalbimi kırdın.

bossa nova dedi ki...

turist; sen de allemsiin ayol insan ilk aşkını unutur mu hiç!

cüneyt bana bebe yaşta çektirdiklerin cezasız kalmayacak adamım:p

metecan; sen bir luuuzırrsın kabul et..