19 Ağustos 2009

Metecan kötü rapçi oysa çelik söyleseydi ne şirindi


İlkokulda örtmen nezaman hadi metecan bi şarkı söyle dese metecan başlardı; 'komşu kızı, gönlün var mı bana bakmaya benim olmaya anlarsın ya bla bla..' sınıfta bütün kızlaar metecan'a aşıktı. kendisi beş vakit öncenin küçük havucu kıvamında bir veletti; turuncu kıvırcık... Ben neden bilmiyorum aşık değildim fekat anladım ki bu öngörülü bi şahıs olduğumdandı zira kendisini yaklaşık altı yıl sonra ergenliğinin son evrelerini yaşarken gördüm ve en az büyük havuç kadar çirkindi. Kötü bir rapçi idi. Bonus saçları bence iticiydi ve olmamıştı metecan olmamıştı dostum. BU buluşma facebook kullanan ilkokul arkadaşlarımın bi ayarlamasıydı. Bağımı koparmadığım kişiler aracılığıynan gittimdi. Metecan bana seni gastede gördüm dedi. Ben de hadi yeaa doğrudur hehe dedim. Şimdi düşündüm de sanki hergün gastedeyiz töbe töbe nası cevapsa.. Metecan kötü rapçi idi şu vakit; oysa Çelik söylerken ne kadar da sevimliydi mavi önlüğüyle. Sağa sola sallanır ritm tutardı fekat o zaman da ritm duygusu yoktu gereğinden fazla sağ-sol yapardı. Tutturamazdı. Metecan kötü rapçi idi şu vakit. E be metecan oysa sen Metecandın büyük düşünmeliydin rap sucks dude..
foto:deviantart



8 yorum:

stickman dedi ki...

çelikten dum kah kah'ı mı söylüyodu. en çok onu merak ettim bak, hayret dimi :D

bossa nova dedi ki...

yok stickman; işte komşu kızını söylüyodu. Komşu kızı gönlün var mı benim olmaya bana varmaya aşka sevdaya anlarsın yaaa komşu kızı diye bi şarkı idi. bilincimden atamadığım bir gerçek olarak kaldı. dum kah kah da söylerdi ama arada. meyhaneci falan da söylerdi. komşu kızı gayet de güzeldir aslına bakarsan. araştırdım yazem sana:)
link: http://www.dinliyoz.com/3168/celik-komsu-kizi-indir-dinle.html

stickman dedi ki...

hee çeliğin şarkısımıydı o, rapçi filan diyince, bilmiyodumda o şarkıyı. dinliyom şu an, çeliğin sesinin en dalgalı olduğu dönemde kaydedilmiş sanırım bu şarkı, bu nasıl bir ses, bu nasıl bir ses dalgalanmasıııuuuııı komşu kıızıııuuuoooıııı :D

The Oz dedi ki...

The Oz'dan ek bilgier

-dünya insanlarının yalnızca yüzde 3-4'e yakın kısmı kızıldır.

-çelik şu sıralar azerbaycan piyasasındadır.

-fotoğraftaki kız inceden lilly allen'a benzetilmektedir.

bossa nova dedi ki...

The Oz; itiraf ediyorum adı var mı bu fobinin bilmiyorum ama turuncu bebekere ve çocuklara karşı fobim var:( ciddi anlamda hem de..
Çelik orlardaydı doğru bak sen dyince hatırladım.
kızın saç kesiminden kaynaklanıyo olabilir ama evet andırıyo bence de:)
bossa nova dinlenme tesisleri ek bilgiler için teşekkür eder hayırlı yorumlar dileriz. bei:S

The Oz dedi ki...

B) ben de çekinirim kızıldan

Sinek efendim! dedi ki...

o değil de bu yazı metecan için tam bir darbe olmuş. :D

bossa nova dedi ki...

Sinek efendim! darbe demeyelim o kadar mı ağır:(