28 Aralık 2009

Otobüsteki anırgan



Çok gülen insanlardan hoşlanmadığımı birkaç kez yazmıştım daha önce.
Bugün ototbüste bir kızla oğlan yan yana oturmuşlar muhabbet falan edyorlar olandan bitenden. Kız her kelimede gülüyor allam çıldırıcam ama o derecede sinir oldum.
Zaten otobüste geyik esnasında sesini ayarlayamayan, kötü kokan ve sakız çiğneyen insandan nefret ederim çok yorgun bile olsan koltuktan kalkarım o derecede sinirlenebilirim yani..
Her neyse Allahım diyorum gülen kız için niye bu kadar güler bir insan durduk yerde çocuktan hoşlanıyo mudur nedir bilmem ama umrumda da değil hani. Çocuk da öle sessiz sessiz yavrum oturuyor. Kıza döndüm baktım şöyle bir sinirle sesini ayarla bacım modunda yok cık anlamıyor!
İnene kadar otobüsten sesi kulağımda çınladı.
Gerçekten merak ediyroum böyle çok gülen kızlar hakikaten erkekler arasında prim yapıyor mu deyu.
Geçen konuşurken leve muhabbeti geçti.
Tayt giyen kız 345level
Taytla çizme giyen kız 345676543level
SArı saçlı kız 123454321level gibi saçma değerlendirmelere girdik.
Sonra güldük geçti. Sadece güldük. Öyle deli gib deli gibi değil hayvanımsı.
Yemek yapıyorum.
Afiyet olsun gnocchi!!

fötö:deviantart

Hiç yorum yok: