15 Aralık 2009

Kadınla Özdeşleşmişse Bir Bildikleri Olabilir


Renk renk yastıkları seviyorum

Yılbaşı için üretilmiş aptal hediyelikleri çok eğlenceli buluyorum.

Mudo concept , Tepe Home gibi yerleri dolaşırken kendimden geçiyorum.

Çeşit çeşit tabaklar, orjinal mutfak eşyaları görünce bayılabilitem var.

Orjinal ev eşyalarına hayranlık duyuyorum.

En kısa zamanda köşe takımım olsun istiyorum.

Evet ben kadın soyundanım..

Ohh ya ne güzel işte..

N'olmuş, bi şey mi var??

foto: vakti zamanında görüp direkt pc ye depolamıştım hayran hayran şimdi de kaynağı hatırlayamadım:S

6 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

renk renk yastıkları ben de seviyorum. şimdi benim genim mi bozulmuş? ne olacak doktora gidip psikiyatrik destek almalımıyım?

bossa nova dedi ki...

sürüden ayrılan koyun, başlığa bakarsan daha iyi anlayabilirsin sanırım.Ayrıca orda tek bir madde yok.
Bir hastalığın bir belirtisini görsen o hastalığa kapılmış mı olcaksın onun gibi bi şey senin dediğin.
bunların hepsi bir erkekte de olabilir genellendi diye Kadın mı olacak.. Sadece böyle genellemeler yapılır kadınlar üzerine evet ben de uyuyorum n'olmuş yani temalı bir yazı bu da..
Ama genlerinde bi poroplem varsa onu ben bilemicem. Muayyen falan??

Adsız dedi ki...

sarı mor yeşil renkler tavsiye edilir.

imza:bir dost

bossa nova dedi ki...

allallaaaa kim acaba bu 'BİR' dost:)

Mademoiselle Coco dedi ki...

Ya yanlışlıkla erkek olsaydık ne sıkıcı olurdu hayat değil mi! :)Aynen..

bossa nova dedi ki...

Mademoiselle Coco; AYNEN!!!