24 Temmuz 2010

Ev tatili vs. Her şey dahil manyaklığı


Bi süredir çalışmaktayım. otel otel gezmekteyim.

Tatil anlayışım 5 yıldızlı über büyük tatil köylerini içermediği için ben fazlasıyla sıkılıyorum bu işten. Havuz, deniz, sınırsız ye iç çöp ot bok modundaki tatilleri sevmiyorum.
Bana bi hamak vereceksin, temiz hava, huzur, sükunet yaşlı tatili benim sevdiğim. Yanında sevdiceğin de varsa ne ala..

Otellerdeki insan profili genelde aynı bastım parayı aha buraya sıçıyorum şimdi şeklinde. Irk ayrımı yapmak da caiz bana artık. Öyle böyle değil faşik falan oldum. Fransa, Rusya, İsrail, Irak, Arabistan, Almanya , İngiltere......... farklı coğrafya farklı kişilikler ve kültürler yok anam kaldıramam ben öyle burnu havada cevap vermekten uzak ökkeşleri.

Otelde çalışıyosun her şeyden yararlanıyosun yiyip içiyosun ama bacağını alcak vaktin yok ha lost adasındasın ha tatil köyü hiçbi şey farketmiyo yani. Sabah bi gidiyosun gece 2de eve dönüyosun.

Velhasıl kelam sevgili bilogırlar. Tatil dedikleri şey bence tatil değil yani. O ne ya içinde 15 milyon mikroplu havuzda yüzmeceler deli gibi 8kilo yemek yemeceler 42 çeşit meyveyi tatma isteği. Bunun adı her şey dahil manyaklığı ve bence bu psikolojik ve incelenmesi gereken bir süreç.

1 gün tatil yarın yine işe gidicem. Tatilde de kıl yol, oje sür ne biçim tatil lan bu! Tatilde evde durmak?? Oh beee!!

foto:deviantart

Hiç yorum yok: