21 Eylül 2011

Çilenk dudaklarına yabışıp kalamam



Seksendört adlı arabik popik grubunun bir şarkısı var. Adı da "hayır olamaz".
Peki ben bu şarkının ismini nasıl öğrendim? Şarkı sözlerini googledan aratarak . Pekiiiii ben bu şarkının sözlerini nasıl biliyorum oğluuum! Laaaan? Hönk zönk pırçk! 
Gizil öğrenmişim yeminlen. Her yerde çaldığı için ezberlemişin haberim yokmuş. Kendimi


Dağılın ulan, isyanım var, çalsın sazlar oynasın kızlar
Derdim var, efkarım var, çalsın sazlar oynasın kızlar 


derken yakaladım sonra da ahaha ne saçma; derdim var isyanım varsa gider ağlarım, karı kız mı oynatıcam şeklinde düşünceler içindeyken fark ettim bunu.


Sonra derdi isyanı olan bir aşk garibinin bu tarz şeyler yapabileceğini düşündüm; zaten şarkı da bundan bahsediyordu.


Bunun gibi bir de 'biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de' nağ ni niğ nağ nininiğğğğ şarkısı kafamı kurcalamıştı. 


Düşünüyorum da en son bir müzik CD sini ne zaman aldığımı hatırlamıyorum. Peki bu bok sarısı saçlı, memeleri silikonlu kadınlar hala nasıl türüyor? Ben almıyorum, sen almıyorsun. Gerçi bu hanımlara paranın nerden geldiği belli de... Zaten paran geliyo be bacım ne kulağımızı ne gözümüzü boz yani anladın mı...


Silikon dedim de aklıma geldi. Dudak silikonu çok komik bi şey bence. öpeniniz varsa nolur bi anlatsın böyle pırt diye kaçıverir gibi geliyor bana. Zapt etmek zor olur azizim. Bir de ısırası gelir böyle insanın nolcek acaba patlama efsanesi doğru mu, meme patlıyo da dudak noluyo acaba falan diye. Ben düşünmekten öpemem şahsen. Farklı bi madde var orda sonuçta. 


Silikon olayı enteresan bi şey, dolgu maddesi la. Dün biz banyoyla mutfağa silikon yaptık mesela doldu oralar. Mantık aynı; 'doldurmak'. Madde ve amaç farklı olabilir. 


Silikonlu sutyenlerse alıcıyı kandırma mantığıyla piyasaya sürülmüş şeylerdir. Silikonlu sutyen kadınları yalan tuzağına alıştıran kapitalizmin oyuncağıdır. Memelere 'BALON' dur!
Bana göre sutyen zaten esarettir. Çıkarıp rahatlayınca aldığın hazzı düşün.Şekle soktuğu giydiğin kıyafeti daha güzel gösterdiği doğru olabilir, ama doldurtma bari, belli oluyo o füze gibi. Biçime aldanma rahatına bak!  


Her neyse sevgili okur, biliyorsun hayat boş şeylerle doluyken bazen bazı şeyleri doldurmak gerekebilir. 
Kimi zaman rakı bardağı dolar kimi zaman meme. Ahhh ahh! 


Görüşelim bi ara. 


(büyük yalan)
fotodaki yenge: Priscilla Russo (nam-ı diğer: miss silicone lips)

12 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

en iyi dolgu maddesinin kendi yağın olduğu söylenir. hatta marla singer'ın annesi yağlarını aldırdığında onları dolapta saklamıştı. kızı ileride kullansın diye :)

silikonlu dudak öpmedim, ama silikonlu göğüs berbat bi şey, sert ve nasıl desem, elini dolduruyor hissi veriyor ve aslında erkeksi biliyor musun? ha kalkık bir penis, ha silikonlu sert bir göğüs. büyük ihtimal dudaklar da serttir ve onları öptüğünde bence erkeğe oral seks yapmış gibi bir şey olursun :)

The Oz dedi ki...

keyifle okudumdu son cümlenle beraber uzun düşüncelere daldım.
silikon konusunda biz erkeklerin kafası halen karışık büyük kandırmacalar dönebiliyor bu arada da senin de 211 üyen varmış vay gidi vaylar gidi. B)

eLmyra dedi ki...

rakı balığından memeye.. :D

Demirbey dedi ki...

demekki bizi üstün bi güç yerine kendimiz yaratmaya kalksaydık böyle böyle pis deneme yanılmalar olacaktı her tarafta. boynundaki sol anahtarı bile garip bre

bossa nova dedi ki...

gerisi önemli değil, silikon çeşitleri içinde kendi yağın da var zaten ama kendi yağın yani marlacığımın annesi tam bi annelik yapıp istifleme konusunu abartmış:) silikonlu meme ise affedersin çanak kapamışsın gibi ya hu:)

bossa nova dedi ki...

The Oz, silikon garip şey üstadım:D arada bir artar bazenleri düşerli bir izleyici sayım var sağolsun:)

bossa nova dedi ki...

eLmyra; asdfg:) evet bazen çok hoplamalı zıplamalı düşünüyorum sanırım:)

bossa nova dedi ki...

Demirbey; kendi üzerinde oynama lüksüne sahipsin ve zaten böyle denemeler oluyor? popo dolgusu diye bir şey var. hoş:)

The Oz dedi ki...

bu arada küçücük simgeni görmedim zannetme.

bossa nova dedi ki...

;)

Laida dedi ki...

ew o kadin nedir. dudak konusuna aciklik getiryim, oyle sapitmadan yaptiran birini taniyorum. soylemese belli bile olmaz, dudaklari cok inceydi simdi daha belirgin. yapay durmuyo sert falanda degil. simdi bunu okuyanlar ben sanmaz umarim hahah komik olurdu.GERCEK DUDAKLARIM VAR BUNU OKUYAN KISILER KANITLAYABILIRIM! hos yukarda dediklerimden sonra nasil olucak o is bilmiyorumda her neyse. meme konusundada susun kocameme isteriz koca meme isteriz diye dolaniyosunuz etrafta sonra kucuk olanlarda uzuluyo kendini begenmiyo falan boyle seyler yaptiriyo napsak yaranamiyoruz! bide soyleyenlere baksak sanki hepsi her gun 3 saat fitnessda super vucutlari var. blog yazisi gibi uzun bu yorumumu en onemlisi ic guzelligi diye bir yalan soyleyerek bitiriyorum.

laida the kadinin sesi haha.

bossa nova dedi ki...

Laida; dudaklarının silikon olduğunu biliyodum hıh:) eheihei:)
Tamam bebeyim senin değil Bİ ARKADAŞININ ahaha:D
tamam tamam sustum. Ama cidden merak ediyorum o işi.