09 Ekim 2011

Sıçmıklamak kadar eğlenceli, kevaşe kadar tumturaklı



Ben bazen çekilmez olurum. Kadınların pms dönemi falan değil mevzu. 
Bazen al böyle beni çöpe at üstüme de kedi sal tırmalasın o derece çirkeflik fışkırıyor üzerimden. 
Mesela bugün kendimi otobüste yine kendimden büyüklere yer vermezken yakaladım. Zaten bir süredir bunu yapmaktan zevk alıyorum. Belediyenin yükünü yaşlılardan çıkarıyorum. 
Sonra ayakkabılarımı alıp en çabuk toz kapan bir ayakkabının üstüne bırakıyorum ve yine ben temizliyorum.
Mutfakta her şeyi ortalığa savuruyorum ve yine ben topluyorum.
Odamı deli gibi dağıtıyorum. Çoraplarım ve tekleri aşırı özgür hayatlarında tamamen benden bağımsız hale geliyorlar ve sonra yine onları bir araya getirmek için uğraşıyorum.
Saçlarımı dağınık mağınık topluyorum, tel tokaları ordan oraya atışırıyorum ve aradığımda bulamıyorum.
Kolyelerim birbirine giriyor ve ayırmadan asıyorum elbette bir daha takmak istediğimde çözmek için saatlerimi ayırmam gerekeceğini bile bile.
Lan oğlum ben bunu niye yapıyorum?
Nedir kendime etmek istediğim eziyet?
Beden benim yor yorabildiğin kadar amk.
İki gram makyaj yapıyorum onlar bile darmaduman.
Ama böyle olsun istiyorum. İstersen toplama. İki gün sonra s.ke s.ke toplarım ben bunları nasılsa. 
Sonra da bir dönem gelir, odamda zerre fazlalık bulamazsın. Kitap gibi olur. Her şey yerinde ve her şey düzenli.
Peki ya sonra? Neden bu kısır döngü allam?
dongi doongi dongi dongidoooon!!!
Sanırım bazen çok mu yakışıyoruz. Odamla yani.
Odam. O dam, bu kavalye.
Bu da göt amına koyim ya eeef!

4 yorum:

Missbone dedi ki...

Al beni vur sana :)

Demirbey dedi ki...

"Göt amına koyim" kısmı negzel olmuş

gerisi önemli değil... dedi ki...

kendini cezalandırıyorsun, bilinçaltı :)

Memnto;) dedi ki...

hiii göt dediii!!