24 Temmuz 2009

Hızlı net mi hıh!


TT netten evi aramışlar; işte net hızlancak 2tl farkla bla bla babam da iyi yapın napıyosanız demiş.Adamlar da sağolsun hızlandırmışlar? hız derken?? Valla bana pek de bi fark varmış gibi gelmedi. Hiç psikolojik bir insan değilimdir aaa hakket hızlanmış diyemeddim o yüzden. oturdum ne şindi hızlanmış mı bu dedim sadece. Her neyse..

Ayın 21'i yeğenimin doğum günüydü bir yaşına girdi teyzesinin kuzusu:) Hediye olarak da şu balkona falan koyulabilen havuzlardan alıcam. Çimsin dursun:) Alıcam dedim çünkü pazartesi antalya' da olucaklar umarım. Gelince veririm doldururum suyu na böyle ısıra ıssıra seve seve çimdiririm ben onu. Deli manyaaaaaaaaaaaak ısırcam laaaaaaaaann sevcem brrrrrrrrrr!!! çimdirmeden ısırmadan sevilmez okuyucu. Alıcan böyle evire çevire abuuuu...

Bu arada net hızlanmış okuyucu. Bas gaza adsl bas gazaaaa kim tutar seni bas gazaaaa...3g 'yi kıskandın değğğ miiiii.... Bak seeeeen..Fekat sağol ttnet ailesi diye çığıran sırıtık hatun olabilirim şu an ama vazgeçtim kalitemi düşüremem ttnet reklemında falan oynayıp hıh!


foto:deviantart


3 saat sora edit: Net gidip duruyo deli oldum ttnet misin nesin öl öl öl öl!!!!! VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV Çıldırıciim!

2 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

yaa ben de istiyorumm amaa :) benimkisi acaip yavaş sinir oluorum demek 2 tl ye bu size mi özel acaba :D

bossa nova dedi ki...

ahh şekerim tabi ki bana özel; ne sandındı sen beni:) fekat kapanıp duruyo işte hızını alamıyo:)