19 Temmuz 2009

Orhan Pamuk'la yemekteyiz


Ruyamda Orhan Pamuk'la yemek yiyoduk. Bizim aile dostumuz gibiydi kendisi. Ve de bitki yetiştirmek gibi bi hastalığı varmış. Bahçesi vardı evinin; ve içinde bissürü meyve sebze vs. Çok güzeldi. Önce annemlerle yemek yemiş. Sona başka masada benimle yemek yiyecek oluyodu. Yemekleri annem katıyodu tabaklara. Sıcak yemek tabağına çorba koydu önce; sonra çorbanın üzerine pilav ve yemek yani üç yemek karışmıştı. Çok berbat bi görüntüsü vardı ve ben onu görünce ruyamın sonuna kadar istifra ettim:S bööö.. İğrençti iğrenç..
Bir de yemeğe giderken hediye olarak hayatımda görmediğim bi çiçek çeşidi götürüyordum ve çok güzeldi. Hayrolsun..

Acaba bu ruyanın bilincimdeki yeri nedir?

a) çok kitap okuyosun bebek
b)Orhan Pamuk romanlarını bitiricem diye taktın ya o
c)çok yiyosun, kilo alma; alacak gibi olursan kus kurtul
d) tazelenmeye ihtiyacın var na böyle saksıdaki bitki gibin tazelen

Acaba bu ruyanın hayatımdaki yeri nedir?
a)önemsenecek bir şey değil boşver.
b)her ruya bir işarettir dostum, bunu unutma.
c)kitaplık hayalini gerçekleştir.
d)bilinçaltın iyice sapıttı git bi tamir mi ettiriyosun, çıkarıp temizliyo musun naaağpıyosan ya.


Bilmiyorum okuyucu. Neden böyle oldu.. Yemekteyiz de izlemedim ama...

foto:deviantart

not: bu çorba çin yemee karışmış değil yani:D

6 yorum:

stickman dedi ki...

senin sorunun ne zenci?

turist dedi ki...

birinci soruya "d" ikinci soruya da "b" şıkkını uygun görüdüm, bence her rüyanın bir anlamı olsun, lütfen ya olsun olsuun..

dün gece rüyamda johnny deep'i gördüm, kendisi benim için deli oluyordu efendim.. gerçek olücek tamam mı!

Johnny Deep dedi ki...

I'm in loveeee..

I love TURİST!

turist dedi ki...

ahh bebeğimm biliyorduuum, me toooo..

bossa nova dedi ki...

stick; sorunum ne sen söyle çok çaresizim:(


turist; al sana coni al depe depe kullan bööö:)

turist dedi ki...

hehehhe :)))