24 Temmuz 2009

Tak yaprağını hmm!!


Sevgilinle ayrı şehirlerde okumak olmuyo cık cık; oluyor da çok zor oluyo.. Trenlerde, otobüslerde tıngır mıngır; göçebe gibisin.. Kışın hadi ona alışıyosun da yaz gelince aynı şehirde olmana rağmen yine bissürü engel çıkıyo ya işte o deli ediyo insanı.. Çalışıyodum görüşemedik yine doğru düzgün ve ben bi bakıyorum ki nooolmmuş yaz bitiyo oğluuuum!! Çok özledim be ya.. Hiç de sevmiyorum bloguma yazıyım böyle ama naaapıyım çok doluyum hayata karşı bee:)

Hiş bak biiii bitti benim iş bugün yani dün oldu o şey neyse yüğklü de bahşiş bıraktılar sağ olsunlar:) Çok datlu idü ailem yaa:) bebelerimi özlicem o ayrı..

Bazen diyorum ki keşke kıyafet icat edilmeyeydi takaydık yaprakları mis gibi; sora kışın napıcaktın hacı diyorum; ağaç gibin.. Atkı niyetine yaprak örerdi anam hişşş bossa kızım tak bakiim yaprağını aaaa soğuk bak derdi. Ben de anne yeaaa o yaprak kaşındırıyo burnumu derdim; yok yok bu ceviz seni kaşındıran muşmula yavrum derdi.. falan feşman. En iyisi yazın yaprak olayı;)

My heart is beating like a jungle drum <3
foto:deviantart

Hiç yorum yok: