12 Ağustos 2010

Thoughts o' mine



Falım sakızın laciverti gibisi yoktur. Kocamandır bi kere ağız doldurur. Yalnızken çatır çutur çatlata patlata çiğnenir. Ama bakınız ne diyorum YALNIZ çiğnenmelidir. Yanınızda biri varken çiğnemeyin çok fena sesler çok fena can sıkıcı durumlar ortaya çıkabilir.

Sürekli aynı mekana gitmekten sıkılmayan insanlar vardır. Hatta orası onların evi gibi olsun isterler tanıdık yüzler oldun gidince "vay ağbi nağber" muhabbeti yapsınlar falan. Oranın müdavimleriyle de selamlaşırlar hatta. Bu durum bir süre iyi gider bana göre ama bir süreden sonra sıkıcı bir hal alır. Oradan başka bir yere gidince oraya ihanet etmişsin gibi gelir. Ya da başka bir yere gideceksen ve önünden geçmen gerekiyorsa ister istemez bir saklanma moduna girersin. İşte bu yüzden 4 yıl önce bu alışkanlığımı bırakmış bulunuyorum. Değişik yerler yeni yüzler artık benim politikam.

Hayatında yenilikler isteyen kişileri anlayabiliyorum. Zaman zaman herkeste olan bi durum bu ama ben hayatımda yenilik isterken her şeyiyle yeni bir hayat istemeye başlıyorum. Yeni insanlar yeni yeni yeni bi ton bir sürü bir şey sadece sabit kişiler olsun, en sevdiklerim geride kalan her şey gitsin. Bu yüzden yeni şehirler ve yeni başlangıçlar korkutmuyor beni. Umarım seneye bambaşka bir şehirde bambaşka bir hayata başlayacağım.

Durup durup kendime şarkı armağan ediyorum. Hastalıklı bünyem dakikadan dakikaya tarzı ve hızı değişen şarkılar getiriyor aklıma.

Sevgilimin kulağına söylemek üzere şarkı listesi yapıyorum zaman zaman. Bazıları romantik bazıları seksi bazıları cidden komik ama anlamlı oluyor. En sevdiğim o direksiyondayken arabada çalan şarkıyı bağıra bağıra söylememiz. Bağırırken sesim ne kadar berbatsa o kadar gülüyoruz, sonra susayıp su alırız muhtemelen.

Eğer uzun süreli ilişkiniz varsa bunun üzerine çokça yorum yapan olur. Benim de 4,5 yıllık uzun bir ilişkim var. Burada neredeyse hiç anlatmasam da. Bunun üzerine de elbette çokça laf söyleniyor. Bu yorumlar genelde olumsuz oluyor. Sıkılmadınız mı pef ne kötü evli gibi vs. Bu yorumları bizi tanımazlıklarına bağlayıp bir konuşma yapıp sonlandırıyorum.

Blog yazma konusunda gün geçtikçe yeteneksizleşmekte, körelmekte, sıkıcı olmaya başlamaktayım. Farkındayım ve de hep sıcaktan bunlar diye suçu havaya, suya falan atıp sıyırırım belki.

Şu anda orijinali Guns'n Roses a ait olan sweet child O'mine dinlemekteyim. (Taken by trees)
Aaaa dur ekliyim. Aaa ben bundan başlık da yaparım ki..



Hiç yorum yok: