15 Ağustos 2010

Who's your daddy




Yeni tanıştığım insanlara karşı tencereye yeni atılmış domates gibiyimdir kabukları soyulmuş -içi dışı bir- fakat sert. Azcık ısı görünce hemen yumuşuyorum. İşte bundandır ki dışardan çok soğuk görünüyosun ay ne de sıcakmışsın meğersem lafları bende hiçbir etki yapmamakta.

Seksen yaşına geldiğinde çılgın babaanne olma isteği duyan kaç hanım kızımız var bakim?

Öğretmenlik yapanların iyi program sunucuları olacağına inanıyorum. Sınıfta zaten sürekli bir gruba hitap ediyorsun, kadın programı sunucusu misalisin öğrencileri uyanık tutmalı espri yeteneğini kullanmalı mayışanların dikkatini çekmelisin. Şimdi seni oradan alıp kamera karşısına koysak nolur? Kişi sayısı artar o kadar.

Çamaşır asarken mandallarda renk uyumu olması taraftarıyım hatta bu konuda biraz takıntılıyım.

Winamp' ımın teması The Simpsons ve Homer şeytan kılığında elinde marakas sallamakta. İnsanın zaman zaman ağlayası gelir de o zaman dur şu şarkıyı açayım der ya işte o zaman ben bu aileyi görüyorum Homer'ı görüyorum. Dudaklarımın arasından bir pfss gülücüğü savurarak içli şarkımı açıyorum. Pek hoş...

FM (frequency modulation) Tatlıses fm' i siz düşünün gayrı.

İlkokula başladığım ilk gün ilk teneffüs zilini okulun bitiş zili sanmış çantamı sırtıma takmış eve gitmek için okulun çıkış kapısına doğru yol alırken 5 e giden bir abla bana durumu anlatmış beni sınıfıma geri yollamıştı. O zaman ilkokul ortaokul vardı. Sonra kaça gidiyordum bilmem ilköğretim 8 sene oldu.

Nem var ya nem. Ah o nem...

Peki senin nen var kuzum?

Julia London - My heart belongs to daddy çalmaktadır.

Who's your daddy:deviantart

5 yorum:

stickman dedi ki...

Lisedeki edebiyat öğretmenimin herhangi bi tv programını sunduğu geldi şimdi aklıma. çarkıfelek mesela. söylediklerine katılmıyorum. lisedeki öğretmenlerimi tanısan, emin ol sen de soğursun o fikirden. hoşçakal.

otto dedi ki...

benim neyim mi var?
-ben de sabahçıymışım öğlencilerle yeniden sıraya girip andımızı okumuştum.
-ben mandal kullanmayı bile bilmem.
-frequency uzmanlık alanımdır ama tatlıses değil.

şarkı çok güzelmiş.

bossa nova dedi ki...

Stick; elbet tüm öğretmenler bunu başaramaz ama genel anlamda İngilizce öğretmenleri daha hareketlidir mesela ben nedense hep o grubu düşünmüşüm. Hoş kaldım. kib. bye.


Otto; okulu sevmek böyle bi şey işte:)git diyosun yok gitmem diyo:) tebrik ediyorum bağlasan durmayan ben bir de üstüne öğretmen oluyorum.
Ayol mandal için iki parmak yeterli mandal toka falan. Aynı mantık. İç güdüsel:)

Piyaztheoz dedi ki...

az daha ilkokul 1 terk oluyormuşsun.
bu arada FM'nin açılımı fırediy merküriy okumam fena oldu.

bossa nova dedi ki...

Oz; mezuniyet zilleri çalmakta şuan. Ne yapsam, ne etsem...
Yanlış okumalar güzel insanlar kendinize bir şarkı armağan ediniz:)