01 Kasım 2010

maddiyattır beni dertten derde banan



Eskiden yatağa yattığımda hayal kurardım şimdi hesap yapıyorum.

Bilmezler mi ki nefsi köreltme öğrencilikte gerçekleşen bir olaydır.
Öğrenci evin çile odan olur mesela.

Uzun zamandır bir grup arkadaşımla fena halde yapmak istediğimiz şey 'öyle bir geçer zaman ki' adlı dizideli sen ç ç çemile kısmını remix yapma sen çç çemile çç çemile diye.

Mete'nin hayranıyız buradan kendisine kucak dousu kokulu öpücük yollamak niyetindeyim. O nasıl bir oyunculuk, nasıl bir konsantrasyondur allam yareppim!!



Ayrıca konsantrasyon deyince aklıma Bir Delinin Hatıra Defterin'ndeki performansıyla Erdal Beşikçioğlu geldi ki kendisi benim nazarımda gün geçtikçe değer kazanmaktadır.



Konsantrasyon deyince yine aklıma ne geldi bugün Doktorum adlı Tv programında iki öğün arası baş ağrısı, mide bulantısı ve konsantrasyon eksiliği insülinle alakalı olabilir gibisinden bir şeyler söyledi. Ben de anne ben çok bu belirtilerdeyim bebeyim dediğimde annem şeker ye şeker dedi. Çok sade ve anlamlıydı benimçün.



Ağladıktan sonra gözleri şişen ve bunu makyajla kamufle edebilen bir insan olma yolunda ilerlemekteyim. Göz üstü göz altı az büyük gözüktü hah iyidir gibisinden ki zaten çekik ve de ufak gözlü bir insan olduğumdan ilk damlada ağladığını belli ediyor suratım. 

İlkokula başladığımda kuru yapraklara sen bastın ben bastım kavgası ettiğimiz günlerde çok sevgili arkadaşım Betül ki kendisini 1. sınıftan sonra hiç görmedim bizim apartman yöneticisinin kızı idi ve kendini hep bizden sınıfsal olarak üstün görürdü. İkimizin de tavşanı vardı fakat onun tavşanı hep daha iyi ve de güzeldi, hep ezdi bizi. Tavşanımlan oturup dertleştik taavşan bile ezmiş onu. Sınıfınıza sıçım sizin.



Paradan nefret etmem çok küçükken bakkala giderken annemden para isteyemeyeceğimi bildiğim yaşlarda başladı. O zaman ekmek 2500 lira idi.

Birinin ishal olduğunu söylemesi kabız olduğunu söylemesinden daha iğranç geliyor bana. .Dışkılama bozukluğunu paylaşma isteği bir tek bizim millete mi has yoksa bu genel geçer bir şey mi?


Dersaneye tekrar gidiyor olmak mide bulandırıcı. Dersaneye gelen üniversite son sınıf TANIDIĞIM -arkadaşım demek istemiyorum- 'ohoooww yeuuu dersaneye geldik yine gızlar falan hiç değişmemiş atmosfer gız tavlamaca falan hehühe' dedi. Nefret ettim peff dedim lanet olsun boş beyin dedim.


Her sene sınava giriyorum düzenli olarak bence bana ödül falan verebilirler. Bu sene öss 'ye girmiyorum yetti artık derece derece nereye kadar canım di mi ama...


Staja gidiyorum ben. Öğretmen olucam ya iyi oldu. Karar verdim ki öğretmen olmak istemiyorum.


İngilizce öğretmenleri : kadın, kıvırcık saç, bakımlı, güzel, artist.  Neden böyle görülmüş bu grup neden?

Bölümde 6-7 tane falan erkek var sanırım. Bence mühendisliklerle ingilizce öğretmenliğini aynı binaya koysunlar insanlar kaynaşsın diye bir görüş var. Hayırlısı olsun ne diyelim..



Çok çocuk iyidir. Kalabalık aile güzeldir. Bakabildiğin kadarı kafidir. 


Uyumadan önce okudukların aklında daha iyi kalır ya, ben roman okuyorum ruyamda o romandan bir sahne, kendimi hangi kahramanla özdeşleştirdiysem o ben karakterler arkadaşlarım oluyor sonra gidip etrafımdakilere

çemkiriyorum. Neden? Tabii ki olaylar bana göre gerçek oluyor da ondan. 


Uyurken dişlerimi sıkıyormuşum. Gün içinde sıkıyormuşum. Çok sıkıyormuşum. Çenem kıtlıyo lan bu yüzden. Ama ben bunu fark etmemişim. Fark edilmezmiş genelde. 


Sıkıldım.

6 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

sizin blogu açınca facebook'un islam sayfası otomatik olarak geliyor. hem de her açtığımda...

Oath dedi ki...

Bende uyurken dişlerimi tıkırdatıyormuşum arada çok acayip bir şey :D

bossa nova dedi ki...

gerisi önemli değil; ben de diğer bloglarda görüyorum sürekli 'islam is beautiful' sayfasını. Benimle bir ilgisi yok fakat nasıl engelleyeceğimi de bilmiyorum araştırıp soruşturayım bir.

bossa nova dedi ki...

Oath; hep stresten bunlar hep:)

Gürkan Genç dedi ki...

hayat güzel bossa niye stres yapıyorsun. Sakin ol budizime sar. ilginç gelebilir bak bu aralar revaçta.. : )

bossa nova dedi ki...

hem piki Gürkan:)

Hemencik sardım bak şimdi:)