24 Kasım 2010

Nasıl da süper fikirlerim var bir bilseniz


Anneeeeem hasta oldum ya ben ühüüü:(

Burnum akmakta, boğazım acımakta idi.

İspanyolca sınavından çıkmış çıktı almak için pc laboratuvarına gitmiş idik. Pc'lerin hepsi dolu; birçoğunda facebook açık durumdaydı. Boş PC bekleyecek halim yoktu. O an aklıma çok süper bir fikir geldi. Bu laboratuvara dört adet yaşlı teyze koyacaktık. İsimleri 'dürtücü birlik' sloganları "cık cık cık" olacaktı. Facebook açarak Pc işgal edenlere "evladım bak çocukcağız ödev çıkaracak sen burada facebook derdindesin cık cık cık diyecekti" bu teyzeler sürekli olarak PC işgalcilerini kontrol edecek; yeri gelince terlik fırlatmak suretiyle ortamı ders çalışmak için uygun hale getirecekti. Hatta ödev yazanlara meyve soyup getirseler bence çok güzel olurdu.

Ben bunları düşünürken PC boşaldı. Çıktı aldık.

Daha sonra otostop mahallimize yürüyüp otostop çektik. Zaten hasta olan bünyem; şiddetli esen rüzgar ve bunla beraber dağılan yağmur damlacıklarıyla her yanımın ıslanmasını takip eden olaya dayanamayacak hale gelmişti. Aklımda yarına yetiştirmem gereken ödevim, tepemde topak şeklinde topladığım saçım ve havaya kaldırdığım baş parmağım sıcacık bir arabanın içinde eriyip gitti. Eve geldiğimde tek düşüncem uyumaktı ama ben ne yaptım; Oblomovluk yaptım, yattım ama uyumadım bile o kadar üşengeçtim, internete girdim,.

Şimdiyse yemek yemeye üşeniyorum. Üşüyorum lan. Faturalar da kol gibi gelmiş zaten. Doğal gaz nasıl yapılıyo? Evde kendimiz yaparız bence.

Artık kendime gelmem küçülmüş gözlerimi dinlendirmem gerek. Nane limon kabuğu ve sihirli bi değnek hayali de kurardım ama çok az vaktim var be kaptan.

Oha melankoliye bağladım.


İçi sararmış bardakları çamaşır suyuna yatırın öpt kib bye.

8 yorum:

Oath dedi ki...

geçmiş olsun :)keşke öyle teyzeler olsa pc labaratu... aman her ne haltsa bir türlü yazamıyorum şu şeyi:D anladın ama sen :D

bossa nova dedi ki...

:):) çok teşekkürler :) anladım ben seni:)

hemera-nyks dedi ki...

evet evet teyze fikri süper ! ve bencede evde kendimiz yapabiliriz.. denemeliyiz !!
nyks

bossa nova dedi ki...

Bir gün o da olacak nysk; bugün evde osuruk yakan yarın onu da yapar elbet:)

Angel dedi ki...

Geçmiş Olsun Canım Kendıne Dikkat Et :))

bossa nova dedi ki...

sağ olunuz efendiiim:)

Piyaztheoz dedi ki...

ispanyolca dersinin olması ayrıca güzelmiş senorita

bossa nova dedi ki...

muchas gracias señor. Pek bi şey bildiğim de söylenemez hani artık idare edelim litfen:)

Je suis mieux au francais;)

Aber mein Deutsch ist besser als mein Französisch.

My English is best of all:)

Böyle de karşılaştırmalı diller birliği yaparım:)