16 Nisan 2011

Hayallerimi çalıntıya çıkardım




Sessizliği bozarım ama konuşmayı çokça seven biri değilimdir... 
Her ne kadar böyle desem de öğrenemediğim bir şey var ki o da isteklerimi sesli dile getirmemem gerektiği. İsteklerimi, hayallerimi nedense bunu istiyorum diyerek dile getirme özelliğindeyim. Madem çok konuşmuyosun isteklerini de dile getirme di mi...
İşte istekler dile gelir hayallerini çalar başkaları sonra ve senin hayalin başkasının elinde senden hayli uzaktadır o noktada. 
Maddiyata dayalıysa eğer başlangıç noktan çalınmaya çokça müsaittir hatta.
Bugüne dek milyon hayalimi çaldırdım. 
Gelecek planlarımı bile çaldırıyorum.
Bunu neden öğrenemiyorum?
Neden asıl susmam gereken noktalarda konuşuyosam... 
KURAL 1: isteklerini sesli dile getirme
KURAL 2: İsteklerini sesli dile getirme
KURAL 3: İsteklerini sesli dile getirme
KURAL 4: İlk 3 kural ve de bu ihlal edilemez!

Bence en basitten başlayarak yavaş yavaş yalan istekler uydurursam geleceğe dair hayallerimi yaşatabilirim...

Turuncu kıyafetlere bayılıyorum! Turuncuya aşığım her şeyim turuncu olsun istiyorum. Özellikle turuncu pantolonlar ve turuncu çantalar aman tanrım! ne harikalar laaaaan!!!
Asıl geçen süper takılar gördüm hep turunculu böyle takmalık hepsi ufff hemen almam lazım.

Not: Lütfen yukarıdaki dileğimi çalın lütfen lütfen!

Gelecekte hep evde oturmak istiyorum, en büyük hayalim evin demirbaşı olmak!
Her gün pijamalarımı erkenden giyip TV izlemek, sonra uyumak erkenden kalkmak bebelerime İngilizce öğretmek onları böğrüme basıp yavrılarım, guzularım demek istiyorum.

Bu hayalimi en acilinden çaldırmam lazım elimde patlayacak yoksa...

Bunun gibi yöntemler işe yaramaz. Orijinal fikirler çalınmaya müsaittir. Yaratıcılık çaldıra çaldıra körelir. Sonunda tarzın bile çalıntıya çıkar. Hatta çalıntıya çıkmak bile çalınır bi gün. Sonra sen de herkes olursun. Orijinal bir şey bulduğunda çalarsın ve muhteşem bir döngü başlar. Çaldırmaktansa hazır üretilmişi uygularsın olur biter.
Ama hayal hırsızlığı can yakar. Canım yanar benim ama bendim ama ben düşünmüştüm ki deyip kalırım ve o acizlik mi desem müthiş kırgınlık ve burukluk hissi mi desem işte ondan nefret ediyorum. 


yaşar özel geçmesin günümüz çalıyor. 


Hiç yorum yok: