05 Nisan 2011

Kokunu niyolayyyuuuwww

Dershanede bi kız bana yeşil çay gibi kokuyosun dedi. Yeşil çay tüketmiyorum fekat iyi bi şey olduğunu biliyorum. Ama yararlı şeyler hep kötü kokar? 
Nassı yani ki diye cevap veriyorum nabız yoklamak babında ferah beeyle limonlu yeşil çay gibi diyo.
Aferin gız diyorum zira parfümum limonlu portakal çiçekli. Severim narenciyeyi. 



Bir insan hakkında tam bir yorum yapmak için kokusunu almak gerekir.
Koku ciddi ip uçları verir.
Ten rengi, yaşam biçimi yediklerimiz bile kokumuzu etkiler ki buradan kişilik tahlili yapmak çok da zor değildir. Adam her gün kebap yiyo mesela, ya da ne bilem pastırma daha çıkmadan affedersin yenisini yiyo ama bakıyosun uzaktan tip 10 üzerinden 10 yanına bi gidiyosun beyyyk!


En güzel koku ten kokusu falan tamam da ama o da içinde mis kokuları sentezleyip farklı bi koku yaratıyo sonuçta. 


Ha bana sorarsan en güzel koku duştan yeni çıkmışlığın kokusudur. Hani böyle çilekli duş jelin üstüne bi de çilekli kremini sürüyosun ficuduna işte o koku. Mis gibi böyle ohh!! kendimi öpesim geliyo yeminlen.


Bir de yeni yıkanmış nevresimde uyumak vardır kiiiii nası zevk verir hafif hafif burnuna gelir yastıktan nevresimden. En sevdiğimden...


Kokuya önem veririm. Ayrıca aşırı duyarlıyımdır da. Koku almam çokça kuvvetlidir. Efenime söyleyim böyle kötü koku içimi kaldırır hemen. O yüzden lütfen blogumu okumadan temizlenin bi güzel, sarımsak yememiş olun mesela. Ben bakıyoz burdan. Ben görüyoz! Biz alıyom kokunuzu.


Aferin len temizsiniz hepiniz.


Severim.







5 yorum:

éLLa dedi ki...

koku konusunda hemfikiriz sekerim. yalunuz uslubuna bittim, cok samimi geldi valla. insanin beeyle ficuduna pardon bagrina basasi geliyor seni :)

bossa nova dedi ki...

<3 bağra basılmalık çok şeker bi insanım aslında.
itina ilen seviniz:)
öperim:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

resimki fincanda yeşil çay olduğunu mu düşünelim :) ki kadının üstündekide koyu yeşil!

bossa nova dedi ki...

ben içmiyorum ama bence o fincanda hazır gelse içerim:)
Hem çay gelsin siyahını ararım ben mis gibi çaykur filiz:)

matias dedi ki...

oh la la:)