09 Haziran 2011

ANKARA ank ar a ankar a an ka ra a nk a ra an k ara anka ra ankar a a nk ar a a n k a r a


Dışarı çıkıyorum hava günlük güneşlik.
Takıyorum güneş gözlüğümü, tiril tiril tişörtüm, bol pantolonum üstümde. 
Başımı yukarı kaldırıyorum güneş gözümün içine giriyor... (Çok havalıyım falan da ondan böyle aşırı artistik cümlelerle giriş yapıyorum ondan yani oh yeah babe!)

Oha yaz gelmiş oğlum. Yaz geldi de g.tüme gire gire geliyor affedersiniz. Sevincim kursağımda kalıyor. Mikail de yapacağını yapıyor ya o yağmur yağdırıyor ya bi yerden  bi terslik oluyor işte. 


Mezuniyetimin yaklaşmış olmasından mütevellit midir bilmem kampüse bakıyorum Allam ne güzel yermiş burası diyorum sonra şehre bakıyorum sevemediğim m sevdiğim mi ne yere kodumu bilemediğim şehir Ankara bi güzel bi güzel. Gidicem ya ömrü kısa her şey gibi kıymete biniyor zilli. 


Artık soranlara 'öğretmenim' diyebilirim falan mı ki acaba. Bildiğin işsizim la. 


Gider ayak Ankara'nın giderli yönleriyle falan bi şey düşündüm meselaaaa;


Anara'nın bana kattığı dayanılmaz haz la, bebe, mal gibi iğrenç kelimeleri rahatça kullanma rahatlığı.
Ankara'nın bendeki yaşam tecrübesi şeysi ev sahibi bokluğu, ev taşıma, insanımsılar ve insanatlar.
Ankara'nın bendeki yeri hala belirsizliğini korumakta. Nası bi yer burası bilemedim sevilesi mi değil mi ne ki.
Ankara'nın en sevdiğim şeysi Tunalı'sı. Boş dolanmalığı.
Ankara'nın anlayamadığım yönü kuru koşturmacası.
Ankara'nın en sevmediğim şeysi havası. Bok gibi la. Cidden. 
Ankara'nın en çileli şeysi Beytepe yolu.
Beytepe'nin en işe yarar şeysi sevgili dostlar, Bey kafe.
Beytepe'nin en çogoş yerisi Yeşil vadisi.
Burada öğrenci olmak güzel idi. Bitti. 
Öğrenci evi muhteşem bi deneyim bence. En yakınlarınla falan daha bi güzel. Ha sorarsan 'home party' efendime söyleyim dağıtmalar falan değil dediğim. Güzel şey. Mesela ev sahibinden sonra depozito almak hesap yapmak falan bunlar yorucu fekat güzel şeyler dostum. 
Eğer elimde maşam olaydı zilli de maşa darbuka derdim size çünkü şuanda canım öyle demek istedi ve dedim fark ettin mi? Neysem güzel okurlarım hayde mıncırıklı sevgicikler.
Yeni hayatıma yelken açarken yelkenime ruzgar olan pek sevgili hayat yoldaşlarıma, aileme eeeeeeeef
bi gidem ben ya.


8 yorum:

LoLLa dedi ki...

allah sikindirik ankarayi bildigi gibi yapsin :(
omrumu caldi, memleketimi caldi :(

LoLLa dedi ki...

kos hemen sakin durma cunku bu gri sehirde durdukca surekli biseyler kaybediyoruz..
ne insani gunaydin der, ne de sen diince nezaketle tebessum eder..
anca okuz okuz bakarlar
karilar kocalarindan kiskanir
baban yasinda adamlar yazmaya cabalar
cocuklari desen aplaa diye kosarlar simarik simarik
havasi zaten sac doker bas doker kic agritir..

dertliyim fuck you i am drunk kisaca ..

:( :)

sevgiler gulucukler .)

bossa nova dedi ki...

LoLLa sen dolmuşsun cidden. Kus buraya:) kusuklu bilok bura. Ben de kusuyorum falan mesela. Nalet yer zaman zaman Ankara cidden. Ama çekiliyor bi şekilde naparsın bebeyim..

Piyaztheoz dedi ki...

ankaraya da gitmiş kadar oldum.

bossa nova dedi ki...

Oz, olmamıştır bence azcık yazdım uzatmadım Ankara garip bir yer cidden. Gel bi gör bak:) İlk görsen sevmezsin yaşasan sevip sevmediğini bilemezsin kimi aşık olur falan garip işte:)

Piyaztheoz dedi ki...

lades gibi aklımda zaten de du bakalım belki bir daha ki seçimlere bağımsız aday !

chtrtm dedi ki...

Beytepe, beycafe, yeşil vadi... Valla okula tekrar dondüm ilk en azından yeşil vadi mangal keyfi ayarlamak olacak. Zaten beycafe nin eski tadı kalmadı.

bossa nova dedi ki...

yaş tahta; bey iyidir.Ne olsa özlenir tepemizde:(