30 Haziran 2011

Sıyırtmaç


                                     
Filin isminin fil olması bence çok garip. Fil oğlum ; filden bahsediyoruz yani. Bence filin adı madafaka gibi bi şey olmalıydı o heybetle.

Bugün oturdum düşündüm; sanatçı ruhumla saçma sapan şeylerle uğraştım yıllarca. Dil öğrenmeye bi yeteneğim olduğunu inkar edemem ayrıca. 

Belki önümüz yaz diyordu Teoman. Önümüzdeki yaz götümüze girmeden bu yazı da atlatırsak bence çok şahane olacak. 

O değil de ben mezun oldum lan. 

Kpss denen zımbırıklı folloşa giricem en sertinden. Bakalım kim kime girecek sonunda. 

Seks on the beach demek kadar güzel bi şey var mı ya hu! Antalya'ya gidiyorum wuhuu sex on the beach. Yok be ya ne seksi. Söylemesi güzel ondan şey ediyorum. 

Bir bilmecem olsaydı adına bilmece demezdim. Bilmece olmasın zaten bilecekse ne zevki kalır la. Zortlatmaca falan olsun bilemesin kimse ben de zort diyim; o da zortturuk olsun. 

Ben öğretmen olucam. 

Şaka.

Gidiyorum. 

Öberin la zombikler. 

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

yahu çok eğlenceli :D

The Oz dedi ki...

tarzını beğendim. B)
antalyada nasılsa denk gelmek dileği ile

Missbone dedi ki...

filin adı kesinlikle o dedğinden olmalı :D