19 Aralık 2011

Ayakkabıdan ayaklarını çıkarıp havalandırma tekniği uygulayan teyzeler üzerine

Havanın kapalıyla açık arası olduğu günlerde ayakkabı seçmek çok zor. Spor ayakkabı giysen aklında 'ya yağmur yağarsa' düşüncesi, bot giysen 'ay piştim' derdi. 


Bugün de Antalya' da öyle bir hava vardı. Böyle günlerde genelde Antalya'da bot, çizme tercih edilir çünkü yağmuru fenadır. Bi başladı mı boşalır artık şakır şakır. 

Bilmem dikkat ettiniz mi bir grup teyze var ve bu teyzeler hava nasıl olursa olsun aynı tip ayakkabı giyiyorlar. O teyzeyi al Hakkari'ye götür kış günü yine aynı ayakkabıyı giyer o derece. Yağmur da yağsa yaz günü de olsa aynı ayakkabı o da şuna benzer bir şey; 


KAHVE

Kışları bazen şuna dönebiliyor fakat; 

FINDIK-LACİ-MAVİ

Benim asıl söyleyeceğim şey şu ki, bu teyzeler uygun gördükleri tüm ortamlarda ayakkabılarını çıkarıp ayaklarını havalandırma eğilimindedirler. Ya da popo altı yapıp oturuverirler. Yani bir parkta olsun, bir bankta olsun otursunlar ya da bir bekleme anında, herhangi bir yerde uygun bir an bulsunlar  ayaklar hemen çıkar o ayakkabıdan. tamamen çıkmasa da topuklar bi yukarı kalkar hafiften. 
Bugün hastaneye gittim, bi baktım röntgen sırasında 5000 yaşlı teyze 3000inin ayağından bu ayakkabı 2900 ünün ayaklar dışarıda. Allahım dedim, n'oluyoruz dedim, bu nasıl bi ortam dedim. 

Her yerde ayak seviyesine kadar sıyrılmış kalın, ten rengi çorap (bildin onu di mi) ve ayak görüntüsü vardı o an. 


(Bu renk tam olarak)

Ben de durur muyum yapıştırdım cevabı, yok öyle olmadı durur muyum çektim hemen bi kare sonra flaş patladı herkes bana baktı. Yanımda oturan amcayla bi müddet gülüşüp dağıldık.
Bu da o fotoğraf:


Fotoğrafı sıramın gelmiş olması dolayısıyla iyi çekemediğim kesin fakat üç kişilik bir grup için %100 başarı var ortada :)

12 yorum:

eLmyra dedi ki...

hahaha o ayakkabı modelini ilk kim buldu acaba çok merak ediyorum. eğer o zaman patent falan diye bişeyden haberi olsaydı kesin şimdi 7 sülalesini ömür boyu popo yaymaya yetecek kadar zengin etmişti :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

teyzelerin yürümekten ayakları şişer bilmiyor musun :) çünkü genelde otururlar.

o değil de, antalyada toplu taşımayı kullanan çok sayıda başörtülü teyze gördüm. acayip fazlalar. bi de erzurumda görüyordum öyle teyzeleri. şaşırdım bi an, irkildim hatta, türbanlı yok, başörtülü hanım hanımcık teyzeler :)

bossa nova dedi ki...

eLmyra asdfgh:D
sende iyi ticaret kafası var bebeyim, ucuzlukları takip etmeler, patent almalar falan:D

bossa nova dedi ki...

Travis; doğru dedin burda çoktur öyle hanım teyzeler:D
Ayak bende de var benimki de şişiyo onu napcez:D

ezgi dedi ki...

sevgili bosso nova
:D
pek bi güldüm. doğru tespitler:)
o çorabı da şıp diye anladım, babaanne çorabı:)
ne hikmetse, bende de var maalesef bi tane. ve bazen sabah aceleyle zorunluluktan giydiğim oluyor, geçmek bilmiyor o gün vallahi.

bossa nova dedi ki...

ezgi, naptın sen yaaaa:S
O çorap giyilmez ama:( geçmez tabi gün:D

The Oz dedi ki...

çok formdasın bu aralar diyorum ve fotoğraf detayın ile coşuyuorum: yerde turuncu bir şey var balık değildir umarım.

bossa nova dedi ki...

The Oz, form değil dostum sıkıntı:D
Sanırım şeker kabı o, balık olsa ama fena olurdu asdfg:D
Ne kadar hijyenik bir toplum olduğumuzun da detayı var orda; su şişesi bi yanda kapak bi yanda, ambalaj:)

Red Dominum dedi ki...

kalın ten rengi coraptan nefret ediyoruz. Hadi teyzelerde neyse de gencecik kadınlarda olunca kadınlardan soguyorum

bossa nova dedi ki...

Red Dominum, sonna kadar arkandayım pek bi çikin o çoraplar piii!

La Loba dedi ki...

Manyaksin ama iyi anlamda.

bossa nova dedi ki...

La Loba manyaklı iyiyim ben hem de :D