03 Aralık 2011

Meliba ben nefes alıyorum tozumu almayabilirsiniz




Uzun zamandır asosyal biri olarak evden işe işten eve dersten derse modunda dolanmaktaydım. Fakat bu hafta içi bir patlama yaşayarak tamı tamına 2 (iki) kez dışarı çıktım. Allah'ım ne kadar da sosyalim dedim. Bünyem böyle bir değişikliği kaldıramadı. Bir kaç yatıştırıcı aldım. Hemen bir psikologdan randevu ayarlayıp sosyalleşmenin bünyemde yarattığı etkiler üzerine konuşalım dedim. Tamam ama hazırlıklı ol fizyolojik olarak da etkilenebilirsin dedi. 3 saat boyunca istifra ettim. 5kilo verdim ve vücudumda kırmızı lekeler oluştu. 
Sosyallikten ölüyor muydum yoksa? Dışarı çıkmak,sosyalleşmek ne unutmuş olan zihnim eski günlerden bir kaç iz bularak aşırı reaksiyon göstermişti. Mutlu muydum, yoksa garipsiyor muydum bu durumu. En son odamın şeklini değiştirdiğimde bu kadar reaksiyon göstermiştim. Sanırım insanca yaşamak bana biraz tersti. Ben ki monoton hayatın sıkıcı insanı, evde arada bir aynı yerde durmaktan eşya sanılan ve tozu alınan bir varlık, nasıl olur da sosyalleşirdim tam 3 ay sonra. Ama olmuştu bir kere. Artık zincirlerimi kırmıştım ve o soruyu sormanun vakti gelmişti; 

yarın nabıyoz hacı?

7 yorum:

eLmyra dedi ki...

hacı sen bu gazla var yaa, beni ziyarete bile gelirsin bak diyim sana :P şimdi açıyosun expedia'yı, amerikaya uçak bileti bakıyosun :D

Piyaztheoz dedi ki...

alıştıra alıştıra yapaydın a kızım.

bossa nova dedi ki...

eLmyra; wuhuuuuuu uç uç böceğim hebelelübele geliyoreeem.D

Oz; bilemedim bilemedim napem,bileydim böyle eder miydim a benim akıllı çocuum...

Pink Freud dedi ki...

Benim sosyal hayatım da tek kişiden ibaret :D

bossa nova dedi ki...

Ben de iç dünyamla takılıyorum Pinky Freud, biz yeterince kalabalığız diye düşünüyorum. Özellikle hayatımın son 3-4 ayı böyle şahane. Sosyal hayatıma ve sosyal hayatına hayranım ben aslında nazar değmesin diye şey ettim burda:D

La Loba dedi ki...

O zaman zevk almaya bakacaksin bacim. Haydi yarin uppa cubbadayiz.

bossa nova dedi ki...

Ne kadar da iç açıcı bir cevap olcek bak şimdiiiiiiiiiii
geliyoooooooooooo
cevaba baaaaaaaaaaak:



ben de ders çalışcaktım ya işte başka zaman artık. Mutlaka haberleşelim ama tamam mı? Öpüyorum çok iyi bak kendine. Bay bay.

That's the way.