04 Mayıs 2009

2 gr jojoba ve portakal yağı sür ferahla oh oh


cildimde saçma sapan şeyler oluyor, merakla izliyorum.

Bir de bugün forumları okudum ne çok insan cilt rengini açmak istiyomuş şaştım kaldım. Kısa süre sonra etrafta milyonlarca maykıl ceksın görebiliriz hadi hayırlısı. 

Nicole Kidman arapkızı kremi kullanıyor diye bir şey okudum forumda bir de. Nicole'un işi yok sizin 5tl lik arapkızını kullanıcak peh!

Doğal yöntem dedikleri şeyler bana daha zahmetli geliyor. Yok yılang yılang yağını 2 gram portakal yağıyla karıştırıp bir b vitamini kapsülü ekle, 2 gün gün batımında başının üzerinde 5 kez çalkala 8. hafta sabah 5 te yüzüne sür, 9 da yıka göz torbaların yok olucak falan fıstık. nedir bunnar yahu?? işe yarar belki, tamam güzel doğal da; hepsini al karıştır çalkala çok zahmetli geliyo bana??

Aklıma takılan bir sürü şey var ama doktor karşısına çıkınca çok heycanlanıyorum. Çocukken doktorum çok kazulet bi adamdı. Tee o zamana dayanan bir korkum var. Yakında soruları hazırlayıp da gidicem, yazıp yazıp sorucam o derece. Ama uzman tv diye bir şey var ya güzel bi şey işe yarıyo aklına takılanlara cevap bulabiliyosun.

Sağol uzman tv, sıçiim sana cilt!

foto:deviantart

Hiç yorum yok: