05 Mayıs 2009

Sismik yurt bulantısı böö

İstanbul' a geldim ve Antalya'dan daha sıcaktı bugün hava. 

Antalya'da sağanak yağmur vardı ve ayaklarım sırılsıklam oldu. İstanbul'a indiğimde ayaklarım hala ıslaktı fakat hava gayet güzeldi. 

Yurttan nefret ediyorum. Hayatımda nefretle anacağım yer olarak tarihe kazınacak. Eve çıkıcam ve hıh diye geçicem önünden. 

3hafta sonra okula gidicem çok garip oldum, ders saatimi unutmuşum o derece. O değil de yarın  deli gibi derslik arıcam bi de. Geldim şennik olcak ben geldim diye:D Havai fişek de atarlar allaama:)

Yarın gidip çiğ köfte yicem hemen. Nası özlemişim. Olmadı akşama şarap içerim Başak'ı da alıp. Yurttan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum. Arkadaşımda kalıcam 1 ay kira masraf paylaşıcaz yoksa 22 gün yalnız kalcam odada, iyice depresif olurum ben.

Püffsss sıkıldım sıkıldım uçmak istiyoruum şalalala yalın ayak yere basmak istiyoruuum!!

Hiç yorum yok: