10 Mayıs 2009

Zıpzıp Uçuç


amanınn bu popmundo ne sarıcı bir illettir benim için yarebbi, bundan bi kaç ay önce söz verdim kendime bıraktım karakterim ölsün sardırdı gidiyo bırakmam lazım diye kendimle cebelleştim. İşte sonra bana ölüyoğğ diye mail gelince ay yavrum ya yazık ölmesin bari dursun en azından hayatta falan diye gittim ilgilendim azcık falan. Şimdi tekrar ciddi ciddi konser vermeye başladım celebrity oluyoum:S Bırakıcam bu kez ölsün ya napıyım:( 

Bugün anneler günü, kutladım annemin anneler gününü. Kapitalizm yaptı yapacağını hediye almadım ama millet neler almış piiii!

Yurttan çıkmak istediğimi bugün babamla konuşucam, hararetli bi tartışma bekliyor beni, ama ne kadar çabuk o kadar iyidir. 

Sevgilim iki gündür saat 3 te kalkıyor ve o kalkana kadar canım acayip sıkılıyor. Kaksana yaaaa! püf:S

İstanbul bugün güneşli ama yer yer serin, kafam allak bulak, başımda kavak yelleri:) 

Kavak yellerinde nooğlmuş yaaa! Aslıynan Efe işi pişirmiiş! Deniz Mineyi öpmüş yine bunlar 4lü yapsın kaçarı kurtuluşu yok artık..

Hayatımda gördüğüm en entrikalı dizilerden biri aşk-ı memnuuğ. Oha çüş. Her kapıdan çıkışta bir şok ifadesi gösteren insanlarla dolu reklamları bile entrikalı argadaş..

Dün bi iş başvurusu için şu numarayı arayın diyen bi yer gördüm, aradım 1.17 dak. da kapandı her seferinde. Bu kadar mı yalancı, bu kadar mı dolancısınız pii size de.

Yurdun bilgisayar odası diye bi yeri var, yuvarlak masa etrafında herkes laptop ıyla oturuyo sanki çok önemli bi toplantı varmış gibi, oysa millet msn de slm, asl, nbr takılıyo öyle. 

Bir erkek 10 günde nasıl kaybedilir diye bi film var. Konusu sıradan ve tahmin edilebilir ilerlese de can sıkıntısına 1 doz iyi gelir. Eğlenceli valla:)

Depeche mode daki elemanlarda Benjamin Linus tipi var hepsinin ifadesi aynı sanki ya da bana mı öyle geldi?

14mayısta depeche mode geliyo, benim doğum günümde.. Bana sürpriz yapmak isteyen var mı?? WRONG WRONG!

Dün mayıs diye bi yere gittim hemen yanında nisan cafe vardı:)

Ben anneler gününde doğmuşum, çok fena bir hediyeyim yani.. 

Her sene adıma üniversitelerde şenlik yapılır hepsinde en hoş sanatçılar benim doğum günümde çıkar. O derece değerliyim, megaloman ve de züpper egoluyumdur aynı zamanda.

foto:deviantart

Hiç yorum yok: