10 Ocak 2009

fantazifobikus


arkadaşmla konuşurken aklımıza İzmir'de bir trafoda yazan 'kahrolsun sutyenler memelere özgürlük' yazısı geldi. Aha dedim yok o sutyenler çıksın değil miydi, yok yok kahrolsun o; bilmem ne derken gel didim gugıllayalım. gugıla yazdık kahrolsun sutyenler bla bla; yalebbim sutyen yazdık neler neler var şaştım kaldım -ki fantazik konularda pek iyi olduğum söylenemez-. Ay dur asıl benim için bomba cisitriğğng sütyeni görmem oldu o ne lan dedim. gittigidiyor' da kargoya içinde ne olduğu söylenmeyecek yazmışlar bi de. fantazik yaşlı kadınlar falan geldi aklıma. yağni tabiğ onların da fantazileri olur da ne bilem böle sarkmış teyze falan. iğrenç geldi lan napıyım. bakın bakalım.Daha fazla aramadık kahrolsun mu, çıksın gitsin mi konu daha farklı noktalara vardı ister istemez. kapattım gugılı. Çeviri yapıcam ben daha ya...
ruhumu bu görüntüden ve muhabbetten arındırıp biraz uyusam iyi olacak...
foto:deviantart

Hiç yorum yok: