10 Ocak 2009

sismik otobüs figürleri ve maceralar silsilesi


nedenini asla anlayamadığım bir belediye otobüsü sevgim var. Belki de benim şansımdır bilmiyorum ama nerde abuk tip var hepsi belediye otobüsünde ve hepsi beni buluyor. Seviyorum lan sizi iyi ki varsınız. Bana inanmayanlar oluyodu bi ara yok, çüş, oha, bik, kıl, yün diyenler oluyodu. Ama yeminlen bak gerçek hepsi. Minibüstekiler de gerçek valla bak.  Toplu taşımayı seviyorum huleeeyn!

Bugün de elbet bir macera yaşadım. 12 numaralı Üsküdar otobüsünün sevgili otobüs şoförü bir durakta el neyin kaldıran olmadığından geçiverdi. Sonra arkadan 'binceğk vaardı şoföör' diye bağıran bir ses ile otobüs durdu ve içeri iki adet erkek-kadın kırması şahıs salınarak girdi (otobüs ilerde durmasına rağmen salına salına -yani düşün artık uzadı bu bekleme süresi iyice) ve akbil basarkene

birinci kırma: ay seğnin durakta durma alışkanlığın yok galibaaağ dedi şoföre

şöfer:el kaldırıcan birader. yoksa sabaha anca üsküdara varırız her durakta dursak.

ikinci kırma: ama orası duğraaağk orda durmak zorundasıın. -evet aynn böyle uzatıyorlar kelimeleri-

şfr:el galdır çoh mu zor allalla...

birinci kırma: durcaksın orda durak orası gerzeeğk

yolcu: bana bah laf etme bindin mi bindin otur gonuşma allalllaaa.

kırmalar pusmuş durumda tin tin oturur.

evat olay aynen böyle gelişti. Asıl odak noktası bu susturgaç şahıs olmalı ki nasıl bir çıkıştır o öyle yarebbi! Cidden ben bile korktum tam da yanımda böyle ister istemez odak da oluyosun, adama bakanlar sana da bakıyo. Bi de kırmalar sustu amca lafa cık cıklara devam ediyor hem de bana bakarak. Ben de sustum artık bana da pöykürür diye 'ama hakketen durak orası' da diyemedim. İçten hak verdim onlara. AMA HAKKETEN DURAKTI ORASI? oh be rahatladım. pis adam. homofobik olmadığımı da kanıtladım oh işte! 

Geçen de otobüse bindim şoför amca hoşgeldiniz buyruuun falan dedi herkese. herkes gülümseyerek bindi otobüse. ana duraktan kalkmadan da 'evvet efendim kaptanınız hayırlı yolculuklar diler yola çıkıyoruz' dedi. çok sevdim öpesim geldi adamı, şu koca Istanbulda bi tane gülen adam görmek zorken tüm otobüs ahalisini gülümsettin ya amca helal sana. Bak dayanamıyorum ya sarılciiğim... Canım benim. muck.

foto: deviantart

1 yorum:

stickman dedi ki...

2 gün önce tramvayda iki koltuk önümde yaşanan kavga geldi aklıma. bi kız, kızda denmez aslında. bi organizma 3 kıza dalıyodu nerdeyse. zor tuttular. ay lav yu toplu taşıma.