21 Ocak 2009

Kötüyüm beeeeen!


Lisedeyken iyi bir metal müzik dinleyicisiydim diyebilirim. O şarkıların zamanla ruhuma işlediğini, Psikolojimi acayip etkilediğini farkettim uzaklaşmak istedim git gide. düşürdüm tempoyu adım adım kurtuldum bağımlılıktan. doz azalttım yani.. İşte o dönemler Craddle of Filth'in kliplerine ölüp bitiyodum ulen ne güzeel heee keçi kafası ohh doğrayın mına koyim modundaydım. Gün geldi gün geçti benim sert hallerim hafifledi tabi...

Geçen gün o izlediğim klipler geldi aklıma bi de izleyince kabus falan görüp 'geceleri uyuyamıyorum hacı yaa' diye ortalarda dolaşıyodum. tv falan izleyip sabahları okulda uyuyodum. Lan salak izlersen klipleri uyuamazsın taabii. Millet de uyuyamayınca ben uyuyo muyum sallıyo muyum diye msg faln atarlardı. Kontrol ediyodu gerzekler akılları sıra. Ben de hakketen uyuyamıyorum tabii. Napıyım lan psikoloji bozuk.

üç gün önce aklıma nyphetamine takıldı gene bi cof şarkısı klibini falan izleyelim dedim oda arkadaşıma; o da çok severmiş eskiden açtık klibi, şarkı bitti biz böyle hipnoz olmuş gibi kaldık. Anam dayanamıcam şunu da izlicem bunu da derken nemesis'ten girdik-ki benim en sadık nickimdi o dönem anlamı falan da tam beni yansıtıyo diye düşünüyodum- flames'ten çıktık. Sonra aklımıza çok sinsi bir fikir geldi. Bİzim 3 nomerolu oda arkadaşımız böyle naif, boy bandlerle ergenliğini geçirmiş bi bağyan olduğundan biz bunu deli gibi korkuturuz laaaağn diye planı kurduk keh keh. Olay şu ki; biz bu uyuyunca sayko bi klibi karanlıkta açıcaz son ses, sonra yavaş yavaş bu uyanınca odanın ortasında ayin modunda takılıcaz makyaj falan yapıp. Şimdi bu ne len demeyin ben bu kızı gündüz bile odanın köşesine sıkıştırıp iki metal şarkı söyleyip korkutabilmiş insanım bundan korkup altına işememesi imkansız:) heheh:)

çok kötüyüğğzzzzzzzz!!!!
foto:deviantart

Hiç yorum yok: