23 Ocak 2009

odada tek başına yusuf yusuf


Oda arkdaşlarım gitti bugün ilk olarak tek başıma kalıcam odada. Tabi yarın finalim var benim ya ders çalıştım falan; anca duş alıcam gecenin 1i saat. Lan korktum ben acayip:S  İn cin muhabbeti etmeyi çok severim ben acayip korkuturum hatta;) Kendim de korkmuyomuş gibi davranırım. yanımda biri varken aklıma da gelmez aslında bu muhabbetler. Ama lanet olası şimdi odada tek başımayım ya g.tüm üç buçuk. korktum lan çok fena. Duş alırken sanki biri dokunuvercek bak hala arkama bakıyorum ara ara o derece yani. Ağzımda diş fırçası lavoboya gitmeye korkuyoorum:S Bi de her an arkanı kollama korkusu, bissürü hikaye kafamda ben üzerinde canlanıyo. Kendi anlattıklarımdan bile tırstım.

Az evvel bildiğim tüm sureleri okudum ama içim rahat değil hala. Müzik son ses, tüm ışıklar açık sanki uzak tutcak gibime geliyo psikolojik. Eneem kimse yok mu:S Bismillaah......amin..

foto:deviantart

Hiç yorum yok: