02 Şubat 2009

gün günü gündeki günlük pastalar


yemek ne büyük zevk yalebbi! ye ye ye geber yani o derce severim ben yemek yemeyi. bi de benlen yemek yiyenin iştahı açılır argadaş tasdik ettim onayladım. şimdi yemek yemeyi bilen iyi yemek yapar derler; işte ben yavaştan yapıyorum pastaydı börekti. hatta dolmaydı, barbunya pilavdı falan. Geçende misafir geldi işte börek, patates salata, pasta neyin yaptık annemle. anam bilinçaltıma işlemiş yamakteyiz poroğramı yüzünden sürekli bi kıl yün var mı, yok tatları nasıl, çatallarda parmak izi mi var, masada çatal yerleri, mendiller evat diye stres haline girdim. elimde kağıt kalem tamam diye tik atıyorum çılgın gibi. ulen kadınları içerde yorum yapsınlar diye yalnız bile bırakıp gizlice dinledim düşün allahtan laf etmediler powerpuff girl olur uçardım bak yeminlen . yok eleştiriye açık değilim değil. ama emeğe saygı lütfen yağni. ellerime sağlık süperdi hepsi 10 üzerinden 10 bir de yıldızlı pekiyiyle tiramisu. 

foto:deviantart

Hiç yorum yok: