15 Şubat 2009

şibidik terlik şip şip






Şibidik terlik kadar kullanışlı, bir o kadar da rahat bir şey yoktur heralde. Şimdi bu çok amaçlı zerzevat annelerin sağ kolu, en önemli silahıdır. yaramazlık yapan ufaklığa fırlatılır ki 200km/h ulaşabilir ve de indiği yerde gülle etkisi yaratabillir. küçükken benim bi sevgi teyze vardı burçin'e terliği fırlatır dururdu. Sonra da getir gız diye arkasından bağırırdı. Çok komikti lan burçin burnundan sümükler aka aka bi de terliği geri götürürdü annesine.
Benim bi isteğim var. Böyle çok süper bi alışveriş merkezinin yakınındayım ben İstanbulda. Sakız almaya oraya gidiyorum-gitmek zorundayım bakkal yok çünkü yakında- yani düşün. İşte millet o mekana deli gibi süslenip püsleenip pür makyaj geliyo taam mı. Ben de altta eşofman, üstte bi tişört modunda gidiyorum hep. İşte oraya bi gün bu şibidik terliklerle gitcem lan. Ayakkabı giymeye üşendiğimde kapının önündeki o çöp atma terliğiyle aşşa inerdim ben. Şimdi büyüdük abla olduk ya artık ille de spor pabıç ille de bot giycez. Bi de ufak bir gızken ben annemin topuklularını giyer ruj sürerdim her yanıma. Çok meraklıydım süse püse. Herkes çok süslü olcam sanıyodu. Yanıldılar lakiiin dikkat ederim giyimime hala. Sümdük olmaya tahammül edemem yaaağni. Şibidik terliği de çok seviyorum ama, flipflop flipflop. Parnak arası olur, lastik altlı olur, sesi bile güzel sürürken! Giyip gidecem anasını satıyım. Elimde olsa sabo doktor teliğiynen gidecem ya! yetti ulan nedir bu süs; özünüze dönün, ninca törtılslı terliklerinizi hatırlayın. Saboları, Ceyo rekli sandalları hatırlayın. İşte o sizsiniz canlarım.. Üzgünüm ama gerçek bu ve de ben bu gerçeği seviyorum!



bunu eklemesem içimde kalacaktı. ceyo sandalları da çok aradım ama bulamadım:(
1st foto:deviantart

Hiç yorum yok: