23 Şubat 2009

gül-me dedi deli karı


çok gülmem çok gülenleri de sevmem sürekli gülmenin iyi bir şey olduğuna inanmam ve sürekli gülmek isteyen, bunu tek aktivite edinenlerden hoşlanmam. arada adam gibi sohbet edebileceğim birileri olsun, mis gibi oturalım konuşalım, yeri gelince gülelim. ne o öyle sürekli bir geyik modu, sürekli bir hadi ot haha hadi bok hahaah modu. sıkıldım lan. etrafımda sürekli geyik çeviren bir güruh var ve ben de dalga içerisinde kendime insan arıyorum. yetti ulen yetti yok mu konuşulacak biri yok mu normal dercede gülme isteği duyan.

ben mi anormalim bilemedim. sürekli gülen insanlar sizce de garip değil mi, ya da bunu amaç edinen sahte yüzler.

Böyle insanların yanında vakit geçirmek bana zaman kaybı gibi geliyor. konuşmanın odak noktası konuşup anlaşmaktan çıkıp ben daha komiğime, ordan da daha çok gülelime. Len oğlum bi de muhabbet edebilsen, dert dinleyebilsen, insanları anlayabilsen ne güzel olur. Oysa sen gülmeye programlanmadın sadece a insan evladı neden bu halin, ağlayabilmen de gerek insan olmak için, bi de sinirlen,ya da bi duygu göster gülmek haricinde. Ne bu bi furya mı moda mı ya da, hepsi beni mi buldu bunların anlamadım; ama sıkıldım artık. Birazcık konuşmaya ihtiyacım var. Var mı sesimi duyan??

Yeni insanlar tanıyıp yeni şeylerle uğraşmak istiyorum. Yeni yerlere gidip sosyalleşmeye ihtiyacım var. Yalnız değilim ama bunca kişinin arasındaki yalnızlık hissi çook daha fena.

Seviyorum gülmeyi ama yerinde olsun, Yapmacık kahkahalardan sıkıldım. Ömrümde etmediğim kadar nefret ettim kadın kahkahasından.Allahın cezası yurt denen bu yerden de sıkıldım.Evim olsun istiyorum artık.Yetti bu kadar işkence. İnsanca yaşamak istiyorum lan ben, çok mu! tüü size eşşek herifler gülerken canımı okudunuz lanet karılar ya!!

foto:deviantart

Hiç yorum yok: