12 Ocak 2009

saçlarım pırıl pırıl, canlı, dolgun, havalı ve uzun!


Allah'ın belası can sıkıcı aptal şampuan reklamlarından ve üzerlerinde yazan can sıkıcı aptal kötümser laflardan bıktım!

Nasıl bir psikolojidir bu ya gidiyorsun şampuan almaya üstünde cansız çabuk kırılan saçlar için falan yazıyor. Zaten moralin bozuk eline tutam tutam saç geliyor hergün bir de orada okuyosun tam oluyo! Ya bi gidin yetti artık.. Neymiş efendim çabuk kırılan, uzun, cansız saçlar için saç kremiymiş; asi, sert saçlar için bakım kürüyüş, kılmış yünmüş... Belki saçım gayet canlı, yumuşak, sağlıklı ve uzun belki benim saçlarım çok süper ışıldak gibi maşallah cinsinden. Benim bu saçıma normal lafını mı uygun görüyosun sen sadece şimdi. Neden ego tatmin edici laflar değil de insan psikolojisini alt üst edici terimler? Hayır ne anlıyosunuz lan zibidiler; oraya sikindirik iki laf yazınca ağlayıp 'aa saçlarım süper parlak olcak bunu kullannca' dememizi falan mı.. Yemiyoruz canım  benim yemiyoruz; artık o taktikler sökmüyo tamam mı! Git pazarlama stratejilerini değiştir de gel. Reklamda saçı önce toza bulayıp mat, sonra yağlayıp canlı, parlak, wowww diye yutturmaya çalışacağına git de formul keşfet de onu geliştir. 

Bak formül deyince takıldım yine, yeni formül bilmem ne yazıyor ya bi de çıldırıcam ya! Yeni formulmüşmüş. De get allanı seversen ya kimi gandırıyon sen cık cık cık...

İki damla eser miktarda kullansak bir şey, güzel olsa saçlar n'olur yani. Kandırmayın bizi.

foto:deviantart

3 yorum:

stickman dedi ki...

yıllardır aynı nane ya, paketi değiştirip değiştirip kakalıyolar.

bossa nova dedi ki...

diğğ mii diğğ mii ben de onu diyorum işte. saf buldular tüketiciyi cık cık...

fevkalade olağan dedi ki...

lan şampuancılar.. lan topitoşlar.. bekleyin siz.. bulacaz olum sizi..