10 Nisan 2009

Bir öğretmen adayının iç ses yankılarının dünyaya yansıması -!'+%&


Ben ingilizce öğretmeni olucam kaçış kurtuluş yok devlet memuru olmasan da okulda çalışıyosun yani. Aklımda çok fena fikirler var ama. Kids let's listen some awesome musics ilen başlayıp ardından bangır bangır devam eden myuzik eşliğinde fill in the blanks wörkşiğtleri dağıtıcam. The Beatles dinleticem yavrularıma:) Let's read some fantastic stories diye devam edicem. 

Acaba nasıl bir öğretmen olurum. öğrenciyken ne kadar kolay ama öğretmen olunca tüm gözler üstünde. Ayakkabısı böle saçı şöyle bilmem ne diyosun. Bi şey bilmiyo bu diye damgalıyosun falan. Şimdi düşünüyorum da bana da gıvırcık nan bu hehe falan derler heralde. Marıl kafa diye dalga geçerler. Belki severler ama hı:( Severler mi acaba.. Merak ediyorum geleceği, belirsizlik de bi o kadar hoşuma gidiyo ama. Belki demek hoşuma gidiyo, umutlarım ölmüyo böylece..

İlköğretimde öğretmen olmak istiyorum ben ne güzel renkli renkli çok eğlenceli:) Bi de cıvıl cıvıl kalem açanlar, çöpte sohbet edenler falan olucak:D Örtmenim örtmenim diye vıcır vıcır bağırıcaklar. Ya deliririm ya daaaaa uyyy yirim yirim:D

Bu bir esinlenmenin ürünüdür dostlar bu da o esin kaynağıdır pijamalı blog:)

foto:deviantart

Hiç yorum yok: