16 Nisan 2009

Kendini yaftala durma çalkala


Bugün küpe aldım kendime çok cici yıldız yıldız. Hem de 1tl'ye aldım. Dolanırken takıcıda baktım milyon tane haçlı kolye küpe falan alallalaaaa dedim acep bu yaz haç modası mı vardır nedir. Gezdim dolaştım bi tane kolye beğendim falan onu da alıcam; adam neden bukadar çok haç olduğunun açıklamasını yaptı; kiliseye yakın olduğundan böyle haçlarlan donatmışlar etrafı. Bi de moda oldu şimdi de özenti millet naparsın falan dedi. Simgesel açıdan evet hıristiyanlık için bir simge ama kesişen objeleri çok seviyorum mesela aldım takıcam diyelim direkt yaftalanıyorum özenti diye; bi de satan adamın kendi yaftlıyo. Haa bak bi de önce adam bana haçlı kolye satmaya çılıştı o da ayrı bi şey ki beni de özenti gördü heralde; belki arkamdan özenti diye içinden geçircekti. Şimdi onun gözünde özenti olmadım ay ne mutluyum mu demeliyim. 

Kültür empozesi falan bilmem ne tamam bunlar da doğru bi taraftan hak da veriyorum ama etiketlenmek de sinir bozucu bi şey. Hem de için dışın bilinmeden yapılıyosa. 

Beni etiketlerseniz şarkı sözleriyle etiketleyin isterim, en az biri The Beatles'dan olsun. Hatta kendimize etiket seçebilelim her alanda. milyonlarca etiketlenelim ama özgün olsun. Kalıplarımız değil bu etiketler; genişliklerimiz olsun. Sevgilim olsun etiketim onu bende göreyim o da beni yansıtsın sonuz görüntü oluşsun, gökkuşağı olsun rengarenk olalım, etiketimiz kendimiz olalım. Ne bilim sınırlara girmeyelim ama... Sınırlamasın beni biri tek lafıyla.

foto:deviant

Hiç yorum yok: