06 Nisan 2009

narsist ruhun içinden fışkıran bir kaç ben cümlesi


Boş boş oturdum kaç gün yumurta dayandı derler ya aynen öyle bi şekilde deli gibi çalıyorum şimdi. Uykular haram oldu bana. Sen iki sunum iki de ödev teslimin varken aynı hafta içinde boş boş durursan ahanda olacağı buydu yoooook sen adam da olmazsın iflah da olmazsın.. 

Annen gibi tezcanlı baban gibi dakik olmalıymışsın da bi b.ka benzememişsin. Yumurta son dakka çocuğu olmandan belli zaten. 

AA evet ben öle son dakka olmuşum annem otuzlarındayken anam da babam da istemiyomuş aslında ama sonra babam çok istemiş de öyle olmuşum. Dedemler çok bakı yapmış oğlan olurum diye. İşte son dakka sürpriz olmuşum. Bazıları yemek üstü tatlı olmuşsun sen derler o derece tatlıyım yani:) 

Ama kişiliğimin gelişmesinde bu gelişimsel evrelerimin yanı sıra dünyaya geliş hikayemin de etkili olduğunu düşünüyorum. Yok yıldızlar falan değil, burç da değil ama bu hal, içinde bulunulan durumlar falan ne biliyim etkili bence. Benim bu son dakikacılığım mesela ya da olgun yapılı oluşum hep bundan; anam ben doğduğumda ablamın biri 12 imiş diğeri 7yani düşünsene ben çocukken geç kızlarlan büyüdüm ve olgundum hep arkadaşlarıma nazaran. Onlar abuk şeyler yaparken ben ablamlarla ciddi muhabbet ederdim. onlarlan gezerdik falan arkadaşları olurdu metalci tipler. Aslında çok da farklı bi hikayem yok. ablası, abisi olanlar geçer genelde bu yoldan. Etkilenir model alır falan fıstık. Ben de öyle büyüdüm. Ama şimdi cidden büyüdüm. Önceden daha narin ve kırılgandım şimdi daha dik duruyorum. 2senedir tek başıma yaşıyorum, yalnızım ve sadece maddi olarak -tabi ki duygusal olarak da- ama genel anlamda maddi olarak aileme bağlıyım. 1aydır gönüllü çalışıyorum, sorumluluk sahibi oldum yani. Ne biliyim büyüdüm aslında daha da. Ama içim yaşlandı mı biraz sanki bilmiyorum.Daha çabuk yorulduğumu hissediyorum, daha içime kapanığım. İçimde bir hoppala düdük havam var hala, deli gibi planlar yapıyorum kafamda mesela ya da hayal kuruyorum;ama ne kadar da olsa gerçeğe en yakın hayaller oluyo bunlar. işte bu da doğduğumdan beri yaşadığımız maddi ve manevi sıkıntılardan kaynaklı. Yani diyorum ya işte ben nasıl yerde ne şartlarda doğduysam işte aynen devam ediyorum. Değiştirebilsem tek bu son dakikacılığımı değiştirirdim heral. Ama biliyorum ki bazı insanlar bazı şeyleri çalışmaya ihtiyaç duymadan da yapabilir ve ben de onlardan biriyim;)

foto:deviantart

Hiç yorum yok: