12 Nisan 2009

içses vs. vicdan- fb vs. gs


neden final zamanı aklıma boş vaktimde hiç mi hiç gelmeyen bütün işler geliyo ki... Çantam zaten bir aydır sökükken bugün dikiyorum, dolabımı sıfırdan düzenliyorum, bütün her yeri temizliyorum... Sevmiyorum bu huyumu. İnsanın içinde hiç mi bi şevk olmaz, hiç mi bi hırs olmaz ya:( 

Pis kafam, pis.. Durduk yerde iş bulup da ders çalışmıyosun işte bu kadar basit. Hiç bana avunma mekanizmanı çalıştırma şimdi, kendini savunamazsın. Şimdi yemek yiyosun, maç izlemiyosun ve de ders çalışıyosun. 

Ama izlesem nolur ki gece geç yatsam azcık, zaten izlemesem de aklım kalıcak:(

Hayır! Kaybedicek vaktin yok! Otur ve de çalış!

Ama lüüüğğğtfeeen bu son söz yarın hep çalışıcağğm, söööööz:(

Söz ver ama bak sonra yine bahane bulup durma?

Tamam tamam söööz! Oleeey derbi maçı izliceeeğm!

foto:deviantart

Hiç yorum yok: