04 Nisan 2009

çıbık krakerin beynimde kopardığı fırtınalar


Tam 2 haftadır ders çalışmaya çalışıyorum ama illa mı bi şey olur illa mı bi şey çıkar yarebbimm!

Sunumlarım ve de bilimum sınavım var lakin oturmuş susam sokağı falan izliyorum. Deli gibin çıbık kraker yiyorum, kendimden geçiyorum resmen kıtırlığında. Böyle tek tarafından bi sıra yiyorum önce, sonra öteki tarafından; amaç kırmadan ne kadar yiyebilirim. Olmadı olmadı baştan mantığıyla 150g lık çıbık kraker paketleri evet pakatleri masamda çalışma alanımı yok etmiş durumda. Ulen o değil 5lt su alıyorum tuzlu kraker yemekten o da bitiyo üç günde. Manyak gibi kraker ve su iklisi zıçıyorum. 

Bi de ne anlamıyorum biliyo musunuz; benim param nasıl bitiyo onu. Tamam çok kişi anlamaz bunu belki ama; ben her seferinde bu kez hesap tutucam akbilimi aylık yaptım 55 tamam ora gitti; mm evet minibüse hergün 1.25ten bu kadar falan diyorum gerisi gelmiyo ki zaten kayda değer bi yere de para harcamıyorum görünürde bi şey yok yani.. Resmen yiyorum parayı 3 ora 5 bura derken anneeeeem param kalmamış benim ya... İşte böyle böyle her ay nereye gittiğini anlayamadığım bir para poroblemi içerisindeyim. Bi de işin en kötü tarafı bi şey bitti mi her şey bitiyo. Şampuan bitti mi kozmetik de bitiyo, o bitti mi çanta kopuyo, o koptu mu pantolon yırtılıyo. Evet cidden kot pantol yırtılıyo hem de en absürdik zamanlarda. 

İşte böyle böyle parasız kalınıyo. Allahtan kredi kartım falan yok da bi de onu düşünmüyorum. Taksit taksit çek amca sen diye diye bütçemin içine en saygıdeğer şekilde kokulu kokulu z.çarım ben. Oysa ki hesabını bilen akıllı bi kızdım ki ben noldu ki bana ühüüüü:( 

foto:deviantart

Hiç yorum yok: