28 Nisan 2009

kuaförfobik oldum saçlarım nerde ühüüü


Kuaförlerden özellikle kadın olanlarından hiç hazzetmiyorum. Bugün evet tam olarak 1 saat 10 dakika önce kuaförde randevum vardı. Bir sene boyunca gözünün içine baka baka uzattığım cağğnım saçlarımın kırıkcıklarını aldıracak ve daha güzel uzaması için kendi haline bırakacaktım. Kıvır kıvır saçlarım zaten uzamakta bi hayli zorluk çektiği için gözümün taaa içi gibi bakıyorum ben onlara lakin o hoyrat öküz karı eli aldı o taa sırtımın ortalarında rakseden lülelerimi omzuma dek kısalttı. Tabi ki  o klasik saç kesmeden önce dialogu geçti

ben: Bak Burcucum ben saçımı uzatıyorum boyuna dokunmadan olabildiğince kırıkları al azcık canlansın tamam mı?

burcu: Ay tabi ki canım biliyorum ben nası kesiceğimi bana bırak sen. 

İşte ömrünüzde duyabileceğiniz en korkunç kuaför cümlesi de bu 'bana bırak sen' kısmıdır. Ulan oro.... karı madem feysbukta çok önemli işin var kesme ya da işini yaparken feysini düşünme. Aptal ya; face'e giricem diye 10 dakikada yolunmuş tavuğa çeviirdi beni. Hayatımda güveniğim ilk kadın kuaför olma özelliğini yitirdi ki kendisinin 2 senedir gayet sadık bir müşterisiydim. En son yaptığı %50 zam ve bu hareketiyle beni tamamen kaybetti. Bundan sonra saçımı kendim kesicem. Kimseye emanet etmicem :( 

Allah'ın cezası face adını duyduğumdan beri hiç hazzetmedim senden bir kere olsun üye olsam mı diye düşünmedim, ama sana üye olmadan beni tamamen kaybettin, nefretimi edindin. Seni Türkiyede yayan şahıslara da lanet okuyorum!

Allah'ın cezası kırıtık yollu kuaför; seni sevmiş, sana güvenmiştim saçımı b.k gibi yaptın, senden nefret ettim. Eve geldim ağladım. Vigoyu bile b.k gibi yaptın. Bi işi beceremedin. Saçlarım ve ben senden nefret ediyoruz. Ağzına sıçmak istiyoruz. Salon kadını edamızdan çıkıp bir çirkefe dönüşüp o tülü kafanı yolmak istiyoruz. 

Allah'ın cezası kafam, saçını o kadar özenle uzattıktan sonra niye kestirmeye gidersin ki? Al eline makası azıcık azıcık kes ucundan. En azından daha çok özenirsin di mi! Seni örten o güzelim saçlar sana çok kızgın...

Sevgili saçlarım, sizden çok özür diliyorum. Size gözüm gibi bakıcam söz. Kestirmicem bi daha. Kimselere emanet etmicem. Bak burdan ilan ediyorum çok güzel uzayacaksınız. Sizi seviyorum:(

Bugün, saat dörde geri dönebilsem kuaföre gider o laptop' u alır kırar internet kablosunu çeker işini yapacaksan adam gibi yapacaksın bu öyle feyste gezinmeye benzemez şıllık  der geri gelirdim. Saçım uzun olurdu ben de mutlu olurdum.

Mutluluğumu farkedemezdim; aslında mutluymuşum ben şimdi mutsuz olunca anladım. Şimdi artık mutsuz olduğum için daha mı mutsuz olmalıyım, yoksa mutluluğumu farkedemediğim için yine mi mutsuz olmalıyım:( yoksa koltuk değneklerim olmadığından mutlu mu olsam -türk filmi mode on-töbe töbe:)

ühüüüü saçım gittiiii:((

foto:deviantart

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Kubra