10 Haziran 2009

bitse de gitsem


Aaaaaa bak seeen eğrol bey'in keli ortaya çıkmış, o tartışmalı peruk ruzgarın hezimetine uğramıığş.. Yaaani adam kel olsa noolur, olmasa nolur; bırak da şarkısını söylesin sen ister sesi aç ister sesi kıs bööö..

Blogcağzımı hergün Burdur dan bıkmadan usanmadan takip eden kişi senin orda olmanı seviyorum.

Bugün sabah 7de yatıp 11 de kalktım ve de hala ödev yapmaktayım onca saattir.

YHT(Yüksek Hızlı Tren) ilen Ankara'dan İstanbul'a tam 6,5 saatte geldim afiş afiş 5 saat yazmayı biliyon TCDD bi de sözünü tut ama..cık cık cık..

6tane eşşek gibin sınavı 2 haftalık sınav döneminin ilk 4 gününe sıkıştıran zihniyet! ya bi git yeaaağ..

Büt büt büt büt büt büt!!!!

maksimum 10 sayfa olması gereken ödevin 21 sayfa olması ve hala bitmemesi:S deli gibin yazmışız anam bitmedi hala da:S

Odada tek başına tüm gün bi şeyler yiyorum; ama aslında hiçbi şey yemiyorum; o kadar kayda değmez saçma şeyler yani.. EtiFormMısırVePirinçPatlağı adındaki o yamışık ve de leziz şeyden bir kilo yedim sanırım..

Kadıköy'e bile gitmeyeli yaklaşık 2hafta oldu bırak ki Taksim'e gitmeyi... Okul yurt ikilisi ne kadar da bağımlılık yaratıcıymış.

İnsan aşık olunca arasıra böyle saçma bi mutluluk geliyo ya ben onu seviyorum yaa:D

Haziran ayı doğum günü ayı mıdır argadaş, 45tane doğum günü var kayıtltı..olsun herkese mutlu yıllarr olsun..

Sınav için çıkarılacak notları paylaşmak çok akıllıca fakat illa ki senn tarzına uygun olması gerekiyo. Evet akıllıca hm hm..

Bugün tam 2456432454 saat daha pc başı yazı işi..

İstanbul Antalya İstanbul.

Sınavlar

bitse de gitsem bitse de gitsem dım tıs tıs..

Hiç yorum yok: