24 Haziran 2009

DİKKAT!mide bulantısı yaratabilecek yazı


Özel sektör nedir bebek? Saçma sapan kuralların işlediği bir şeyler işte diye kestirip atabilirim şuan. Herkes yaladığını tükürüp, ardından laf üstüne laf söylediği adamla can ciğer kuzu sarması olabiliyo. Şaşırıp kalıyosun; hiç beklemedim diye kalıyosun. Bu aralar ben böyle ağzım bir metre açık özel sektör haberleri dinlemekteyim. Eğitim sektörünün dahi en içinde kurulmuş dandirik dersane sistemi-gereksiz, son damlasına kadar bizlere özgü- bile böyle işliyo. 

Biz Türklerin kanı çok kaynar; hemen iyi oluveririz; ardından söylemediğimizi bırakmayız. Çok muhabbet tez ayrılık getirir lafı bizde ondan böyle yaygın heralde.

Telefon tutkusu olan biri değilim ama dokunmatik şeyler neden beni böyle cebediyor.. Hayır hayır bu oyuna alet olamamalıyım!! Bugüne kadar arasın mesaj atsın bi de mp3ü olsun yeter dediğim telefonumu hor görür oldum; niçün ama niçün sana dokununca beni benden almıyorsun bebek diye iç çekmekteyim..

MacBook sizce de çok zarif değil mi..

Allaam bana noluyo böyle bi elektronik sayko olduum:(

Diş iipi kullanırken kendimi hep derin düşünceler içinde bulurum. Hayattan ne bekliyoruma kadar giden derin düşünceler. Bİliyorum çok iğrenç ama kendimi durduramıyorum. Dİşlerimi fırçalarken bu olmuyo çünkü dişimi asla lavabo başında fırçalamam. Evin çeşitli odalarında dolaşırım; pc başına gelirim; tv izlerim vs. Ondandır ki yaklaşık 10 dak sürer.

Bir kere dil temizleyicisinden dolayı çıkarmıştım sabah sabah.. IYyy ne iğrenç yazı bu yareppim..

Saçında bi ton jöleyle dolaşan erkekler çok iğrenç gözükebiliyosunuz. Ya da uzun ve bakımsız saçlarınız çok iğrenç olabiliyo. Uzatıyosan bakıcaksın; bakmıcaksan uzatma yaaalı yaaalı böö:S

Sandalet giyip ayak tırmaklarına oje sürmeyen bayanlar; yapmayın etmeyin.. Ayaklarınız hakketen çok hoş olmadığı sürece çok kötü bi görüntü oluyo; kötü oluyo işte oje sürün.. Hem yazz geldi artık bi bakın kendinize acık..

Sevgililere aynı şortu giyme mevsimi geldi hayılı olsun. Sevgi pıtırcıkları hiç de pıtır değilsiniz..

foto:deviantart

Hiç yorum yok: