30 Haziran 2009

Şehvöltmetre


Yazları gazoz içmeyi her şeye tercih edebiliyorum; hamamdan sonra içilirmiş gazoz rehavetten heralde.. 

Sütlü dondurmalar yani nasıl desem kornetto falan beni serinletmio, twister, buz parmak gibi buzlu dondurmaları serinlemek için; sütlü mütlü dondurmları tatlı niyetine yiyorum.

Fotoğraf çerçeveleri böyle papatyalı falan olanları artık hediye edilmesin; dandirik biblolar ve de saatler de..

Makyajdan yüzü seçilmeyen kızlar ciltlerine hafiflik tatili varmeli; yüzleri gözleri görülebilmeli o günlerde.

Mor güzel renk ama her mor değil.

Üniversite hayatımın rekorunu kırıp bir dersten 90 la geçtim. Bi tanesinden 98le geçmeyi bekliyorum fakat daha açıklanmadı. Hadi hayırlısı..

İnşaat işçilerinin işi çok zor; çok tehlikeli...Kolaylık diliyorum..

Bihter ve Behlül aşkının şehvet kıvamını ölçen bir aygıt icat edilsin adı şevetmatik ya da şehvetölçer olabilir. Şehvöltmetre de olabilir bak.

Gözlük yerine lens kullanıyorum -şeffaf olarak belirtmek istiyorum balık gibi dolaşmıyorum renkli renkli- fakat gözlüğümü seçerken çok inceleyiciyimdir. Aman hafif olsun; aman şöyle olsun, böyle olsun kıl yün.. 

Bebeklerin gelişimini incelemeyi çok seviyorum; gelecekte bebek olmak istiyorum.

Tatil planı yapmak çok güzel; planları gerçekleştirmek daha da güzel. 

Herkese gerçekleşecek tatil planları..

foto:deviantart

4 yorum:

Turist dedi ki...

şehvetmatik mi ahahha.. çok güldük

bossa nova dedi ki...

evet evet ben gönüllü ölçücü olabilirim:D

Piyaztheoz dedi ki...

''gelecekte bebek olmak istiyorum''.
B)

bossa nova dedi ki...

the oz bkz:bencamin buton:D