20 Haziran 2009

tiefe Gedanken darüber, was zu tun


yarın yds var ve ben bavul toplamaktan bitap düştüm.. Umarım yorgun hissetmem kendimi yarın da rahat rahat girerim sınava. 100 de 100 yapmam lazım alnımın akıynan:) Şimdi duş alıp uyurum umarım mışıl mışıl..Sonra ver elini Antalya, güneş, deniz, tatil, tatil, tatil,tatil..Söylemesi bile ne güzel kelime şu tatil, tatil, tatil..

Tek dilediğim gibi geçsin bu tatilim, yoksa içimde kalır bi çok şey..

Tatilde para kazanmam lazım dedim, sonra dedim ki tatilde para kazanmak amaçsa nasıl tatil tatil olur ki..

Koskoca Cevahirde tüm gün deli gibi kıyafet arayıp bulamamak, Kadıköy'de 10 metre kare dükkanda tüm aradıklarını bulup 10 dakikada alışveriş yapmak..Tam benlik..

Tek renk üfürükten bir babet bile ben arayınca neden bulunmaz.. Ya bende problem var ya da nesnelerin bana bir garazi var.

Arkadaşının nişanlanması nasıl bir histir.. Çok garip..En yakın arkadaşlarımdan biri nişanlanıcak ve ben daha kendimi çocuk görürken!!

Koku seçimi çok hassas bir konu; teninle, kişiliğinle, mizacınla uygun olması, sana yakışması gerek..Tabi mevsimsel farklar da göz önüne alınmalı. Hafızam koku yönünden oldukça kuvvetli olduğundan sadece anlık bir soluk; alıp beni yıllar önce tanıdık bir yere götürebiliyor. 

Parfümden değil de, teninden güzeldir sevgilinin kokusu..

Özlemek, benim sinsiliklerini bile bildiğim en yakınım iki senedir; yakamı bırakır mısın bir müddet? Özlemim oldu sidikli kontesim..

Hayatı sıfırlamak? Sil baştan başlamak.. Olur mu, bence olmaz..Önce hafızayı sıfırlamak gerek..

Uykusu gelen? --ben ben ben

Daha çoook işi olan? --ben ben yine ben

Tatlı ruyalarrr o zaman kim ki uykulu hissederse;) 

foto:deviantart

ps: bu fotoğrafı gerçekten, ama gerçekten çoksevdimm..

Hiç yorum yok: