11 Haziran 2009

Getting my second wind wohhoow


Carla Bruni bi şarkı söylesene be hacı hatta o şarkı Quelqu'un m'a dit olsun...

Okulların çıkarabilecekleri bi ses sınırı olsun, ya da mikrofon kullanılmasın, kullanılacaksa da ses minimum olsun tüm semt duymasın nası olur, sizce de güzel olmaz mı?

Şener Şen'i özledim mümkünse görmek isterim kendisini.1 doz Neşeli Günler istiyorum..

Bu aralar herkeste eski Türk filmlerini koleksyonu yapma hastalığı başladı; bu ne bi furya mı?

Facebook'um hiç olmadı ne garip diğğ mi..

Amerikaya giden oda arkadaşıma ne sipariş versem hmmm bilemedim inan ki, aklıma geldikçe mail atıcam:D

Work and Travel'da sadece Travel yapsak, ya da bırak onu interrailde bitlensek ne güzel olur..

Eskişehir Porsuk küçük Amsterdam, özledim..

Her şeyi bilen kadın apliği bilemiyo. Ped' i de 25 te bildi:) Zaten topu topu 2 şey denedim..

Öss'ye tekrar girip tercih yapıcam ama sınava gitmek öle zor geliyo ki; hava atıyorum gibi olmasın da taaaa Kartal Samandıra oysa ki yurdun dibinde 5 tane okul var...

YDS ise çok klas anacım Cağddeye gidiceğm..

Bugün üniversitede nadir gördüğüm bi olay olacak hoca kağıtları göstericak çok nostalcik 'yeağ hocam aslında şurdan bi kaç puan ekleseğk hadi bebeyim' diyemicezz ama olsun:)

Hakan ALtun'un teleffonun başında bilmem ne şarkısı nası bir bunalım, nasıl bir fantazi içerir.. Çalmayacağını bile bile beklemek... Ayy çok fena biliyorum o duyguyu..Hakancım üzülme ya belki arar be, ha çocuum?

Ve de sanırım bitti derkeen farkettim kii;

Bİr yazıya Carla Bruni ila başlayıp; Hakan ALtunla bitirmek..SAygılar..

foto:deviantart

Hiç yorum yok: