28 Haziran 2009

haberler ve de enfes yorumlar Vol-1


Bugün bir internet gastesinde okudum 'telefonlarınız toplanabilir dikkat' diye bi yazı yazmışlar. 

Yazının içeriği de diyor ki türkçe karakteri desteklemeyen telefonlar toplatılacakmış temmuzdan itibaren. Fakat içerik bomboş yani kullanıcılarınki toplanıp nolucak; yeni telefon sağlanacak mı hiçbir şey yok. Beni asıl ilgilendiren yorumlar oldu:)

şöyle kii;

pesicik

Tüh türkcelle yazık oldu gördünmü bak artık 2 mesaj parası alamıcak.....bi iyi olduki...

yorumcu başı

ben vermem
ben vermem arkadaş para verip aldım bedavamı sndın...

---------------------------

Hadi bunu geçtim Özcan Deniz ölse cenazesine kaç kişi gider anca 15; hepimize-akrabalarına- sırtını döndü demiş kuzeni  ve de yorumu almış ..

SENDEMİ LEYLA (kullanıcının adı bu yoksa ben biliyorum mi'yi aayrı yazmayı taam mıı)

yerdemi kalcak belediye kaldırır normal insan olsan bunları söylemessin demekki problem var sende kardeş aklını başına topla kendi işini kendi halled meye çalış...    (imlaya dokunulmamıştır)

--------------------------

17 yaşında sünnet olan sayın İbrahim Tatlıses parasızlıktan sünnet olamadığını açıklamış..

ercum

17 yaşında değil
askere gittiğinde acemi birliğinde kestirmiş, kardeşi açıklamıştı, ayrıca simavilerle ilgili belgrad ormanlarında bir macerası varki, bu kasedide cem uzan ele geçirip, partisi için mecburi çalıştırdı tatlısesi....   (artık orasını bilemiciiz biz haberin yalancısıyız askerde mi, şantajla kasette mi..)

Tulliana

Şimdi bu adam kalkıp harranda balta vardı da bizmi kestirmedik der eminim.... (balta da iyi fikirmiş:))

---------------------

Son olarak Nokia N97 telefon değil bilgisayar mübarek demişler - ki kendisi bir cep bilgisayarı büyüklüğünde..Yorum:

emin
yau bu otobüs gibi telefonlar kullanılmıyor.....(senin de işin zor be emin..)

ağhhh ağhh güldürdünüz beni yorumcular; hep yazın yorumlarınızı sizsiz--ay ne garip oldu siz-siz- tadı çıkmıyor haberlerin...

foto:deviantart- (bayıldım)

2 yorum:

Turist dedi ki...

fotoğraf çok güzel, yorumlar can alıcı.

bossa nova dedi ki...

foto çok hoşuma gitti benim de hatta masaüstü yaptım:)