04 Haziran 2009

entrika entrika kulüp yumağı


Uzun zamandır blogumu güncellememiş olmanın verdiği iç acısıylan pc başına oturdum şuan. Bissürü bissürü şeyler oldu, bissürü biissürü gezdim. 

Şimdi sınav haftası yaklaşıyo ya, hani ben de çok seviyorum ya ders çalışmayı deli gibi pc başında olucam muhtemelen bu süre boyunca.

Web ödevim var. Yarın sunumum ve bilimum yiyecek içecek ıvır zıvırı beni beklemekte. 

Dün geçen sene üyesi olduğum, sonra dedikodu ve de entrikaya dayanıksız olan bünyem yüzünden çıktığım kulüpten yeni haberler aldım. Dedim noooğluyoruz ama nedense hiç de şaşırmadım. Bi çocuk vardı kulüp hocasının çok da tuttuğu bi çocuk,işte bu çocuk üç yıllık sevgilisini benim kulüpteki en yakın arkadışıma asılmaya başlamak suretiylen zaten aldatmış, sonra da benim arkadaşım için kızdan ayrılmış fakat arkadaşımın bunu kabullenememesi üzerine kıza geri dönmüştü ki bu zavallı kızın olan bitenden hiç mi hiç haberi yoktu. Bİr de bu olayın üzerine benim arkadaşıma söylenmeyen laf kalmamıştı hoca tarafından. Hoca ikimize deli gibi cephe almıştı sırf sağ kolu o sevdiği çocuğun bok yemelerinden. Hoca da 3 kuruşluk adam ya neyse...Benim arkadaşa aşık bi kaç kişi daha vardı kulüpte ve hepsi kankaydı şaka gibi! İşte bu sene geçen sene 3yıllık sevgilisini bırakan o salak çocuk yine kulüpten bi kızla sevgilisini aldatmış. Benim arkadaşa aşık olan çocuklardan birinin o olmayınca bulduğu merve adında kız kulüpten başka bi çocukla çıkmaya başlamış ve de bunlar aynı evde kalıyolarmış bla bla bla... Ya nasıl bir pislik kumkumasıdır bu, ne kadar beş para etmez insanlarla dolu bi kulüpmüş burası...İyi ki kurtuldum ordan. Bok kokulu kulüp evi vardı bi de evde böcek yaşamaz yani o derece, oraya katlandıydık bi de.

Bir daha bu sene kulübe girmedim ama seneye işin ucunda sorumluluk olmayan, gösteri gibi kaygısı olmayan bi kulübe giricem. Çünkü işin içine sahne, gösteri girince işin b.ku çıkıyor. Sadece kafa dağıt eğlen ve bi yere gittiğinde mutlu ol ki orası senin kulübün olsun. Oysa ben geçen sene son provalara artık midem kasıla kasıla iğrenerek gidiyordum. Şimdi olsa yine yüzlerine kusarım heralde. Bir de o kızların oynaklığı, oğlanların yavşak yavşak gülüşleri falan iiiiiiyyyy iğrenç ya, her gece biri biriyle yatıyo falan... 

En iyisi kafan sakin olsun, kimseler karışmasın... Bıraktım ya ona seviniyorum...

foto:deviantart

Hiç yorum yok: