15 Haziran 2009

Öğrenciler Sıçtı Sıvadı



Efendim malumunuz öss ve de finallerim çok fena çakıştı lakin üşenmedim, gittim sizin için keşif yaptım geldim. Şimdüük ben bir dilci olaraktan ilk bölümden sizler içün sadece 90 soru çözdüm. 

TÜRKÇE: kendileri aslında çok zor olmyan lakin kafa karıştırabilen bir bölümdü. Şahsen dilbilgisi unuttuğum içün 3 yanlış ve de 1 boşla sınava veda ettim efendy efendy.

SOS,1: sene boyunca hiç çalışmadan girilen bir sınav olduğunu da düşünürseeek fena da değildi dedirten bir bölümdü. Zira 3 yanlış ve de 2 boşla atlattım. Felsefe olması gereken seviyeye ulaşmıştı bence tamamını doğru yaptım lakin biraz zorlayıcıydı hakketen.

MAT,1: Neredeyse her dilci gibi matemetik özürlü olduğum gerçeğini yadsıyamam. İşbu bölümde adı geçen mat 1 aslında kolay olmasına karşın 17 net ilen de matı kapattım ewet. 

Fen,1: saat 12 olduğundan sıkıldım ve de bakmadan sınavdan çıktım. 

Şimdik ben bunları yazdım ama beni rakip görmeyin a öss zede dostlar, zira tercih neyim yapmayı düşünmüyorum. YDS de hayırlısı.. Geçen bi dersaneninkinde full çıkardım. Darısı Yabancı Dilden Sokmacaya. 

1. bölüm puanım ham 255 gibi bi şey çıkıyo ösym sitesinde. yds den 95 üstü yaparsam bi ihtimal belki okul değişikliği yapabilirim. Yok o değil de sen öss ye hazırlanırken g.tünü yırt hacettepe kazanama, sora öylesine gir kazan; s.çıyım ben bu işin içine cıkcık.. Zaten noktalamayı da yanlış yaptım hep o iki nokta seksi yüzünden. 

Bana hırs mı geldi ne.. Yarın da final var. Fuck the system diyesim geldi bak şimdi. cıkcıkcık..

Hiç yorum yok: